Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Het verbaasde mij ook echt. Kan me goed voorstellen dat haar shop goed loopt, al denk ik dan weer van; hoe doe je dat over een langere tijd?

Zag op insta nu ook dat haar gedeelte nu ook gemaakt werd door een paar mannen.
Word een druk hok ook nog eens.

1 like

Ze heeft bijna 40.000 sales maar is al 5 jaar online. Nou ja, stel dat het gemiddelde product €4 kost, dan zit je op 160.000. Ik vind dat niet zoveel over die periode en 3 man personeel. Naast dat ze er zelf van moet leven.

2 likes

Ja precies dat ook, maar ik denk ook
 wat als je populariteit af neemt? hoe bekostig je dat allemaal!? Nu ook met de verwachte kerst drukte heeft ze ook nog extra mensen aangenomen of terug aangekomen. Denk dat ze daarnaast ook nog wel wat inkomsten genereert vanuit yt. maar toch, t lijkt me als nog eng om voor nog een groter kantoor te gaan.
Vind haar des al niet te min erg leuk om te kijken en af en toe ook leuk om wat te halen (ben echt een sucker voor die dingen)

2 likes

Oh ik vind haar juist onrustig de laatste tijd. Waar ik andere vloggers wel soms fijn vind om gewoon aan te horen, beetje als achtergrond en wegkijk. Aimee kan soms zulke lange inleidingen, zij-sprongetjes maken.
En dan halverwege in de zin: “maar wat was de vraag nu jullie denken nu vast wat zeg ik Aimee, nou laat maar hihi zucht”.
Jammer want vind haar wel echt een leuk mens

2 likes

Misschien nav iemands reactie van hier onder Leonie’s vlog dat ze Aimee nadoet ff zoeken.
Edit: deze hieronder

Die heb ik ook gequote toch haha

1 like

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar die meid verdient zo veel meer abonnees

2 likes

Huh maar hierboven constateerde jij toch juist dat hun stijl wel op elkaar leek? Althans dat Leonie haar nadeed

@Alchemy ja zag ik later bij doorscrollen haha - #reactie-inception

Nou ik vind dat Leonie aimee na doet maar dat werd een tijdje terug door iemand al benoemd met fotos. Haarstijl, interesses, opmerkingen en ook kleding. Maar ik vind het raar als Leonie teleurgesteld is dat aimee een andere vriendin benoemd want leonie doet haar met kleding wel steeds meer na maar hun stijlen verschillen nog wel echt.

Edit: het was trouwens een reactie op een stijlist kiest mijn kleding video die leonie nu opeens ook maakt.

Voor mijn mede Snackspert-fans (die zitten er hier een paar kwam ik laatst achter, weet niet of hij hier verder heel erg thuishoort): hij krijgt een kindje!

http://www.instagram.com/p/CHnakSzFu6B/?igshid=1fv996yji4b7o

.

25 likes

Ah wat leuk!! Lijkt me echt een aardige knul altijd :blush:

2 likes

Ik vond Sanny vroeger altijd heel leuk om te volgen maar vind haar tegenwoordig zĂł irritant en ondankbaar overkomen. En dat van de grootste gelukszoekende loa dankbaarheid prediker.
Ben haar nieuwe vlog aan het kijken en het is 1 groot klaagzang over haar ontiegelijke luxe problemen; koffie vlek op haar nieuwe gietvloer, zo ontzettend druk met muurkleuren uitzoeken voor in haar villa, en dat combineren met samen met Jorg thuiswerken moeilijk moeilijk want hij in de keuken en zij in de woonkamer, lastig lastig.
en dan kan ik me zo niet relaten met haar hier vanaf m’n huis van 40 m2 waarin m’n vriend en ik allebei thuis werken + studeren aan dezelfde kleine keukentafel want geen extra ruimte, plus m’n baan in de zorg waarin ik elke dag de benen vanonder m’n lijf loop. En ik ben DANKBAAR voor dit.
Dan denk ik mens, kijk ff om je heen. Hoe durf je te doen alsof je het zwaar hebt en tegenslagen hebt. Practice what you preach.

UGH. Sorry. Rant Out.

50 likes

Hoezo woont zij in een dik huis en werken ze in de woonkamer en keuken, had ze niet ff 2 kantoren kunnen LOA’en

12 likes

Ze woont nu op een vakantiepark omdat haar nieuwe huis nog niet af is. Dat grote huis is van haar ouders, die ongeveer naast het nieuw huis wonen

1 like

Eerlijk is eerlijk, ik zou ook balen als mijn vloer nog niet eens af is en er ligt al een KOFFIEvlek op, hahaha hoe gebeurt zoiets ook echt? :joy: Gewoon, niet het einde van de wereld en het kan opnieuw, maar wel irritant hoor.

Maar dan moet je ook gewoon een schone vloer visualiseren!!!

1 like

Maar wie heeft die koffie nou gemorst?

4 likes

Dat zei ik ook tegen mijn vriend :joy: Het kan niet anders dan de vloerenman geweest zijn, lijkt mij. Hij trekt de deur dicht als hij klaar is, toch? Haha!

3 likes

Of jorg is er stiekem geweest? Even spieken bij de deur en hoppa koffie gemorst

2 likes

Ik snapte dat hele verhaal over koffie niet zo. Wie heeft dat nu gemorst? Het idee was toch ook juist dat niemand daar een week lang mocht komen?

Tja, je kan er wakker van liggen of het laten rusten. Jezelf vergelijken met iemand anders die het in jouw ogen “beter” heeft gaat niks oplossen hoor.
Ik woon zelf ook heel klein en zou ook wel graag zo groot willen wonen, maar ik weet wel dat als het ooit zover komt dat ook ik ga zitten jammeren over dingen als koffievlekken op m’n vloer en dan wil ik ook precies de goeie kleuren op m’n muren.
Je weet dan zelf waar je vandaan komt maar je hoeft dan toch niet meteen in een “Oh nou
die lelijke kleur
laat maar zitten want sommigen mogen hun muren niet eens verfen” modus te schieten? Je leeft naar wat je hebt en dat mag toch.

8 likes