Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Gevoel zegt JA DOEN GELIJK!
Maar verstand zegt doe normaal, helemaal niet handig atm.

1 like

Nou, ze liepen vandaag wel weer over de eettafel toen ze gingen eten.

1 like

Maar misschien had ze wel liever onderzoek op kantoor gedaan? Geen idee kijk haar niet maar ik ben thuis ook totaal niet productief.

1 like

Het is wat. Die van mij ligt nu bij me op bed. En het is nog geeneens wasdag.

4 likes

Waarom begint elke fucking influencer een podcast? :expressionless: :expressionless: :expressionless:

5 likes

Wie nu ook?

Ja ze besteedt echt nog niet bijna 32 uur per week aan stage als ik het zo zie. Zonder corona had ze echt veeeel minder tijd om te werken. Nog steeds wel knap hoor dat ze haar studie volhoudt, daarin is ze een van de weinige influencers

@flwhrs maar ze heeft het er vooral over dat ze zo druk is, want stage Ă©n werk. Ze heeft het er niet zozeer over dat ze thuis minder productief is. En haar werk doet ze ook thuis. Ze heeft het vooral over de combi van stage en werk, terwijl je aan wat ze allemaal in haar vlog doet wel ziet dat ze geen 32-40 uur per week aan stage besteed en dat zou wel het geval zijn als er geen corona was. Dus ik heb dan zoiets van ben blij dat het nu thuis kan en het je zoveel tijd scheelt aangezien je er fulltime bij werkt

Ja precies
 als corona er niet was geweest had ze ook niet zoveel in het huis kunnen klussen enz
 Maarja wel knap dat ze er voor wilt gaan maar ze heeft het zo echt wel een stuk makkelijker

1 like

Oh ja Mrballen is wel echt een aanrader!

1 like

Aimee is een beetje mijn ASMR met haar lange verhalen, met herhaling. Maar jeetje, wat is de interactie met Leonie saai en vermoeiend.

Ik snap niet zo goed hoe ze daar koffie hebben kunnen morsen als ze een week niet over de vloer mochten lopen?

Hahaha er was net een stukje van dat clownerij liedje van Alice Olsthoorn op de radio, als reactie van de dj op illegale coronafeestjes :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

26 likes

Ik heb 'm als achtergrond geluid aangezet maar op gegeven moment vraagt Leonie aan Aimee welke vriendin zij vindt die het meest als haar kleedt :joy:

Edit: Maar Aimee antwoordt Marloes en ze zegt dat ze eruit ziet als de meeste mensen, trends leuk vindt en een beetje meeloopt

2 likes

Oooof, dat moest een teleurstelling zijn voor haar :joy: Merk dat Leonie steeds neer Aimee trekjes krijgt.

4 likes

Qua studiovlogs vind ik Frannerd altijd leuk! Lekker rustig en “normaal”, en ze maakt leuke illustraties.

2 likes

Haha heb me weer zo geergerd. Aimee zegt dat ze ooit 30 minuten bewusteloos is geweest (lijkt me sterk) en stopte helemaal met ademhalen (lijkt me ook sterk) vanwege een hartaandoening. Ook is ze out gegaan tijdens een fietstest. Maar doet wel aan best pittige spinning lesjes? Kan best hoor maar volgens mij is het allemaal wat overdreven.

En dan komt ook nog een deel waar ze klagen over de comments die ze soms krijgen. Komt ook elke mukbang weer voorbij.

Ook Leonie die weer helemaal aan’t fangirlen is over Aimee.

4 likes

Kunst/crafty/naaidingen: Anja, Jim Reno, Cup of Jasmien, The Purple Palace, Micara Tewers, With Wendy
Drag: Juno Birch en Trixie Mattel
Wholesome content: Mei Pang
Mode: HauteLeMode, mina le (meestal icm film), Karolina Zebrowska (historisch)
Eten: Babish Culinary Universe

5 likes

Maar hun kleding stijl is toch totaal niet het zelfde? Leonie draagt blousjes van satijn en bloemetjes en dat zie ik aimee nooit dragen? Moet de video nog kijken hoor dus misschien zeggen ze dat ook.

Ja klopt zeggen ze ook

Ik ben nog steeds verbaasd dat Catherine een hele studio huurt (nu nog groter) en drie mensen in dienst heeft met haar Etsy shop die stickers etc.
verkoopt :open_mouth:

3 likes