Zo kut en schadelijk Overigens was gisteren ook een feministische demonstratie voor het recht op abortus, als tegendemonstratie tegen âDe mars voor het levenâ. Maar zien we deze âvrouwen voor vrijheidâ die zogenaamd zo kritisch zijn en het zo belangrijk vinden dat niemand voor hen bepaalt wat ze wel en niet mogen doen, daar ook solidariteit uitdragen? Nee zeker hĂš?
Aangezien ik niks van lelijke gietvloeren af weet, maar even een rondje Google. Haha wat een klotedingen: âEr zijn een aantal zaken die een heel schadelijke uitwerking hebben op een gietvloer. Een van die stoffen is tannine. Dit is een stof die je terugvindt in rode wijn, maar ook in koffie. Heb je een vlek van rode wijn of koffie op je gietvloer zitten, dan moet je deze direct weghalen. Het tannine zal zich namelijk razendsnel in je vloer laten zakken waardoor de toplaag zal verkleuren.â
Ik ben het met je eens dat willekeurig praten over âcensuurâ en mensenrechten de situatie niet beter maar vooral niet begrijpelijker maakt. Helaas is het zo dat het tegenwoordig vrij normaal is geworden om dat wel te doen (kijk naar Wilders die om de dag roept dat Rutte moet aftreden voor het minste of geringste en Baudet die zich constant gecensureerd waant). Het is bedroevend dat dit niveau de realiteit is en de nuance steeds meer verdwijnt. En ja, mensen nemen dat over van politiek leiders en weten niet wat echte censuur is en welke sancties daar aan verbonden zijn.
Ik ben het met je eens dat het een privilege is om daar geen angst voor te hoeven hebben en nooit te hebben hoeven weten wat dat is. Het is problematisch als je dat niet inziet en toch die termen gebruikt en overneemt in een debat waar dat totaal niet van toepassing is.
Ik snap alleen niet zo goed wat Syrië en Gaza hier mee te maken hebben? Of China? De situatie in die landen is heel anders en inderdaad problematischer maar verandert bij ons niks. Mogen wij dan wel weer klagen als in Syrië de bibliotheken wel open zijn (wat mogelijk is, want er zijn delen waar niet alles verwoest is maar hier pak je Syrië als geheel).
Ik ben het echt volledig met je eens dat mensen bewuster moeten worden van hun privileges en de betekenis en context van hun woorden zorgvuldiger moeten kiezen, maar laten we dat hier houden en niet zo op het wereldtoneel afwegen, dat houdt het ook wat overzichtelijker. Kennis en bewustzijn over situaties in andere landen kan daar naast staan, maar wij moeten te allen tijde zelf verantwoordelijk zijn voor onze correcte communicatie.
Koffie en rode wijn zijn juist de dranken die altijd vallen. Een glas water valt nooit om op de een of andere manier.
Beter leren visualeren, Fredje. LoA, je weetâŠ
Ik vind het zonraar dat dit soort denkbeelden en uitspraken zo ânormaalâ zijn nu. Als een vriendin of een bekende me een jaar geleden zoiets verteld had, had ik hem/haar toch voorzichtig naar de huisarts verwezen en gevraagd of het wel goed gaat. Het klinkt echt als waanbeelden joh. Maar goed ik zit natuurlijk gevangen in HeT oUdE SysTeEm.
Ik vind Dee met die pony net op Caroline van Chateau Meiland lijken
Hahaha ben jij serieus?! We bespreken de demonstratie niet n.a.v. een bericht van de NOS he. En daarnaast doen jou argumenten mij denken aan âhuh hoezo heeft de PVV niet gewonnen, iedereen die ik ken heeft op Wilders gestemdâ.
Het gaat hier niet om individuele vrijheid, overdreven angst en lief zijn naar elkaar. Het gaat hier om collectieve gezondheid. Elke persoon die overlijd is er toch een teveel. Jou individuele vrijheid kan toch niet belangrijker zijn dan levens van meerdere mensen. En dan nog niet te spreken over mensen die dag in dag uit keihard knokken om levens te redden.
Jij spreekt over vrijheid, ik over egoisme
Oh bij mij wel hoor.
Meestal over een laptop of ander apparaat
Dee krijgt onder haar laatste vlog ook wel een boel kritiek over haar reis met TuiâŠ
N.a.v. de vlog van Dee.
Stel, jij krijgt nu het aanbod om gratis en voor niets een week naar Curacao te mogen. Zou jij dan gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Even anoniem, want ik wil eerlijke antwoorden haha
Dit is nu precies waar het over gaat. Als je een andere mening hebt ben je dus direct egoĂŻstisch.
- weer twee sponsers in de video⊠haha vind haar hierdoor wel echt minder leuk
Deze hier een keer gejat en laat ik graag zien aan dit soort mensen. Verder kan ik niks met bovenstaande post, ik lees ook geen reacties etc. meer op doorgeslagen influencers of op Facebook. Het is gewoon vrij deprimerend dat er mensen zijn met zulke ideeën en gedachten waar je ze toch niet van af krijgt. Als je zo vol zit met liefde en je hebt verder toch geen reet te doen ga dan maar vrijwilligerswerk doen of zo. Wees nuttig.
Kan het weer over de kattenbakken van Bonnie gaan aub.
Ik ben door al mân YouTube videoâs heen, ben toe aan iets nieuws. Vind de vlogs van Diana altijd leuk in elkaar zitten, studio vlogs (kattnipp bijv) maar houd ook wel weer eens van iets verfrissends. Even totaal iets anders. Als t maar niet met babyâs te maken heeft. Alle tips zijn welkom
Ik zat al te wachten op een moment om deze eens aan te raden: Half-Asleep Chris. Supercreatieve Brit die videoâs maakt over zijn katten (kijk please de theme song over zijn katten), over geld (als in: munten en biljetten), reizen (de video over Amsterdam vind ik zo leuk). Hij heeft echt helemaal zijn eigen stijl en ik word altijd echt vrolijk van zijn videoâs. Zijn ook vaak echt leerzaam.
Same. Het hangt inmiddels van voor tot achter aan elkaar van de spon en vind het daardoor minder leuk dan eerst. Vond het juist zo leuk dat ze zo normaal was en studeert, maar ik krijg de indruk dat ze haar studie helemaal niet meer leuk vindt en er slechts mee doorgaat om maar een papiertje te hebben (wel slim natuurlijk). En ook dat ze zo klaagt dat ze het zo druk heeft met stage, terwijl ze door corona dat onderzoek thuis kan doen. En ja, zoân onderzoek kost tijd, maar zonder corona had ze 10 maanden lang fulltime op kantoor gezeten
Ik ga gewoon even wat random dingen opnoemen haha.
Topjaw : 2 engelse dudes die 48 uur in een stad zijn en daar toffe restaurants en lekker eten laten zien.
Mrballen : een dude die waargebeurde thriller/misdaad verhalen verteld.
Alex aiono : Dude die toffe mashups maakt.
Ja ik doe ongeveer dezelfde studie als Dee maar dan ook op een andere hogeschool, ik moest 4 dagen per week naar stage 10 maanden lang en op de ene vrije dag aan school. Nu door corona zie ik dat ze echt lang niet 32 uur per week aan stage zit hoor⊠ze doet vaak andere dingen tussendoor. Niet dat het niet chill voor haar is hoor, maar het had ook echt anders gekund haha
plus, ze mag nu ook super vaak op vakantie :o ik had volgens mij 16 dagen ofzo