Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Wat ik een bijzonder moment vond was in een vlog, zal die moeten terugzoeken. A…nnemerel had een verrassing voor Tuurtje (was echt iets leuks, naar malaga gaan uit m’n hoofd). Maar goed, hij werd voor de camera gezet en zij ging het vertellen. Hij raakte mega onzeker en had het idee dat ze het uit ging maken. Zij had totaal geen aandacht voor zijn onzekerheid en spanning. Vond dat toen zo bijzonder om te zien.

4 likes

Haha deze (heb geen leven op het moment dus was snel gevonden). Maar ik vind het vooral zo vreselijk awkward dat je dan niet tegen elkaar praat maar via de camera :joy: Echt als ik erover nadenk dat ik zo een gesprek zou voeren.

9 likes

Jaah die vanaf 8:55 ofzo, " Tuur verrassen" bleek voldoende te zijn om de video te vinden.

Ik vind het zo leeg overkomen. Dat je elke week na je trouwdag zo uitgebreid behandelt/viert. Welke 30-plusser is daar nou zo mee bezig.

2 likes

Omg ik dacht dat dit een sarcastisch fictief stukje was maar ik keek net op haar insta en ze is serieus een beetje gepikeerd dat Tuurtje ondanks alle hints niet aan haar 31,5e verjaardag gedacht heeft. Hoe kan je hier als volwassen vrouw zo mee bezig zijn :joy:

30 likes

Thanks @lula
Edit: oh zie nu dat het over Annemerel gaat. Die is wel erg van de agenda en die fotogalerij herinneringen op haar iPhone denk ik.
Ik vind het vooral raar dat ze ook echt verwacht dat haar vent meegaat in al die x week “mijlpalen”.

2 likes

Ik vraag me af waarom Charlotte Blitzblum haar insta ineens op prive staat

Heeft misschien met de foto van H te maken.

3 likes

Doe rustig joh. Ik zet mijn kattenbak 's nachts in huis maar overdag staat ie in een andere kamer want er komt geen kattenbak in de living overdag. Je kan trouwens perfect na 2 weken al die kattenbak op het balkon zetten, snapt zo’n beest maar al te goed.

1 like

Misschien moet Annemerel eens contact zoeken met Tien, die heeft ook zo’n getallenfestish :grimacing:

5 likes

Lekker toontje dit…

2 likes

Je moet hier bijna naar het opbiechttopic als je de kattenbak wel in de living hebt staan precies.

8 likes

Oh dan meld ik me daar brb

4 likes

Same hahah! Zie je daar :raising_hand_woman:

4 likes

Ik zou niet weten waar ik de kattenbak anders zou moeten neerzetten. Op m’n slaapkamer?

Ik heb m’n kattenbak in een gangkast staan, en dan een deurstop zodat de deur niet dicht kan vallen zeg maar. M’n kat doet dan gewoon de deur open met z’n pootje haha echt ideaal

24 likes

Ik ben een vlog van Laura Brijde aan het kijken over haar verjaardag, ik vind wel dat ze leuk edit. Er zitten wat sfeerbeelden in en vind het wel leuk gedaan, niet enkel rechttoe rechtaan shots!

Ja gewoon als nachtkastje!

4 likes

Ben je serieus? Je begint zelf helemaal aanvallend over een f-ing kattenbak en dan dit :joy:

3 likes

Hahaha hier ga ik echt niet op reageren kom op zeg