Ik ook! Is dit serieus? Ze prijst het aan als ‘Flirt tips’ in haar stories.
Maar serieus, hoeveel mensen zouden dit kijken en denken: haha grappig; en hoeveel mensen zien dit en denken: omg cringy.
Ik denk echt dat die verhouding 5%-95% is. Maar wellicht ben ik te oma hiervoor.
Hahaha oh god ik ging na het lezen van deze post naar instagram om op te zoeken, ging naar de ontdekken pagina en daar stond ie bovenaan hoor
Denk niet dat je oma bent, want dit is toch ook mega ongemakkelijk om te kijken, laat staan om op te nemen!
Dus even een poll.
Voor iedereen die het reels filmpje van Lotte heeft gekeken:
- haha grappig
- OMG cringy
0 stemmers
Hoe kan ik hem vinden? Via haar pagina?
Sorry ik weet dat je het niet meer wil zien, maar ik kreeg deze parel van een irritatie dus heel de tijd op m’n insta
Vind deze video van Dionne erg leuk en origineel! Maar volgens mij richt zij zich best op kinderen, toch? Ze maakt veel opmerkingen als “de sexy/kinky prinses” of “dominatrix, niet googlen maar even aan je ouders vragen”
Ja dat is ook weleens bij Bonnie, Sarah en Lotte, inception. Laat staan bij deze hysterische bende (en dan bedoel ik niet eens Joey maar de anderen)
Hahaha ik dacht precies hetzelfde. Ah maar Joey is wel heel leuk!
Nou, er zitten weinig mensen meer in mijn irritatiezone dan Joey…
Ik kijk sinds dr verhuizing weer de videos van Sophie en het valt me op dat ze niet meer die desigual 14 jarige looks heeft. Maar veel leukere outfits haha
LMAO, ik vind hem vreselijk. Zag hem voor het eerst bij Co maar hij is zooooooo aan het schreeuwen altijd. En een tikkeltje overdreven met alles.
Ja maar wel empowering naar Vita en andere meiden - en dat vind ik zo cute, doet me denken aan mijn bestie.
Laatst nog had 1 van die meiden zelf een huisje gekocht “yes girls, this is it!! This is 2020, we don’t need a man, you are financially independent!” Proosten, vreugdesdansje
Ja, dat is zo. Ik geloof dat er echt geen greintje fouts in die man zit, hij is heel lief denk ik. Maar hij kan ook geen zin normaal zeggen, en dan heb ik het niet over zijn accent. Zo vermoeiend. Ik zou binnen een half uur totaal overprikkeld zijn met hem in de kamer.
Ik vind die Wouter van Elise echt 184729x irritanter. Praat constant door haar heen, en als hij merkt dat iemand filmt MOET hij ook persé iets zeggen/ in beeld
Oh ja, dat ook! Daarom kijk ik haar video’s niet meer hahaha.
Soms heb ik ook het idee dat Elise hem leuker vindt dan hij haar. Wouter is vooral verliefd op zichzelf.
Ja maar dat heb ik bij Co en Vita ook al, en nog een paar van die figuranten waarvan ik de namen niet ken.
Die stemmetjes, dat gegil en die verontwaardigde blikken. Denk dat het ooit als karikatuur of inside joke is begonnen maar ze kunnen nu niet meer stoppen