Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik vind Joey in video’s altijd wel behoorlijk intens, maar ik vind het wel echt heel tof om te zien hoe positief hij in het leven staat.

En voor iedereen die ooit een sportles wil doen, maar niet zo lekker in haar vel zit en met een positiever gevoel naar huis wil; lesje Rocycle bij Joey doen!

Even verborgen i.v.m. herkenbaarheid

Ik heb ooit een soort ‘sollicitatie’ bij Rocycle gedaan en toen had ik een gesprek met o.a. Joey en dat was oprecht het allerfijnste sollicitatiegesprek wat ik ooit in m’n leven heb gehad. Hij was echt heel lief en ik ging helemaal blij naar huis. Zijn positiviteit werkt heel aanstekelijk!

66 likes

Grappig Enzo doet volgend seizoen mee met jachtseizoen van StukTV

11 likes

Echt 2 van de irritanste youtubers samen. Stuk tv en Enzo

43 likes

Ik snap niet dat Lotte maar kleren en spullen blijft kopenkopenkopen. Het past niet in haar kasten, altijd troep in huis. Als ze straks verhuisd is zit die grotere kast toch ook gelijk vol? Elke weekvlog wel een shoplog en nu weer zo’n shop with me

8 likes

Oh ik hou echt van stuk
Maar fuck enzo

9 likes

Ik ga je overal ontvolgen / blokkeren nu

8 likes

Yessssssssssss Team Stuk én Enzo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik haat Stuk TV. Ik zat ooit in een prank video van Stuk TV, jaren geleden. Ze lieten me schrikken in de stad als een eng monster maar ik vond het totaal niet grappig. Ik was echt 14 ofzo maar moest bijna janken omdat ik zo schrok. En ze waren niet van hey sorry was voor een video of wil je in de video, maar nee, ze lachten en high fivede elkaar en liepen weg. Wist ook toen niet eens wie ze waren.

25 likes

Jij bent gewoon jaloers omdat ik zo mooi ben.

11 likes

Ah Bretman Rock (kijkt iemand hiernaar?) vertelt dat het uit is. Daarom geen “good morning daddy” filmpjes meer iedere ochtend

3 likes

Oh dat is echt naar :scream: en je zat ook in de video? Zonder toestemming?

Dit verbaasd me. Zeker na hun geschiedenis. Ineens een feest in enzo zijn tuin e.d.

Er zal wel een flink geldbedrag tegenover staan van ome John.

1 like

Juist daarom, dan kijken er nog meer mensen. :moneybag: :moneybag:
Edit: Sorry, ik wilde reageren op @Nox haha!

2 likes

Ik denk dat Lotte gewoon een soort leegte aan het opvullen is met al dat geshop. Dat is dan weer ironisch want in haar appartement is er geen leegte meer te vinden. Alles volgepropt met meuk.

6 likes

Maar het is een nieuw seizoen! En die trui had ze nog niet in het bordeaux! Als ze zo doorgaat, heeft ze een aparte kamer nodig voor al haar kleding. Elke kast gaat te klein worden met haar tempo. (weet nu wel niet meer hoeveel ze gekocht heeft)

3 likes

Dit is allang uitgepraat tussen hun. Ver voor jachtseizoen al.

1 like

En flinke kijkcijfers denk ik, iedereen wilt al vanaf seizoen één Enzo. Juist omdat het niet lekker loopt tussen hen.

3 likes

Liep*

Er is echt al een tijd geen ruzie meer tussen StukTV en Enzo.

Foto van eerder dit jaar, hier zijn ze bij Enzo thuis.
2 likes

Hoe oud zijn die stuktvmensen? Krijg er de kriebels van.

1 like