Ik kijk true crime storys op het kanaal van mr ballen. Kwam daar via zn tik tok. En nu ben ik snachts steeds een beetje bang
welk merk?
Is dat youtube??
Jaa Mr ballen heet zn kanaal.
Is niet alleen crime btw maar ook verhalen over onverklaarbare gebeurtenissen en verhalen waarvan bepaalde fotos zijn enzo.
Naetur
Ik had tot een paar maanden geleden nog nooit over haar gehoord en nu is ze ineens overal in het nieuws, is dat omdat ze nu 18 is en het mag?
Wel een leuke meid, komt heel relaxed en vriendelijk over.
Jaloers op deze huizen. en het leven van deze vrouw.
Ook wel grappig om te zien dat ze onderweg is met haar 3 katten en hond en de katten gewoon laat chillen in de hotelkamer.
Ik kreeg deze gisteren toevallig ook bij aanbevolen videoās. Dat huis is gigantisch. Ze gaat er vast iets moois van maken.
Haha wow, het is echt bijna identiek, wat goed gevonden van je
Die jongen is echt een eikel eerste klas weet ik uit zeer betrouwbare bron
Aw, echt? Ik vond hem altijd best wel aardig over komen. Schijn bedriegtā¦
Ik heb bij hem in de klas gezeten en vond hem alles behalve aardig. Naar en vervelend mannetje vond ik het in die tijd
Zo te zien heeft hij zijn zusje model laten staan, die ook al zwaar in mijn allergiezone zit door al die idiote dansfilmpjes die de hele tijd groot in beeld staan als ik instagram open
Geen idee wie dit is maar ik kreeg dit in beeld en moest een beetje huilen en kotsen.
Ik wil echt dat Reels niet meer in beeld krijgen
dit soort dingen vind ik altijd een beetje flauw. Iemand kan toch veranderen in de jaren daarna, zeker als je zo ontzettend jong bent, iedereen is dan toch vervelend
Huis valt mee , weet ik. Toevallig. Uit best wel betrouwbare bron.
Verder weet ik uit zelfde betrouwbare bron dat het niet super chille (zeg maar vrij asociale) mensen zijnā¦
Ik had Black Friday al een tijdje niet gevolgd maar ik vond deze video wel grappig. Je eigen vlieger maken in vleermuisvorm en de vlieger vervolgens uittesten.
Het eerste wat ik zag nadat ik wakker werd, was Lotteās āhow to seduceā reel. Heftig.
Kan zeker, maar ik ben deze persoon nog wel eens tegen gekomen en die verandering viel tegen. Daarnaast is hij zo naar tegen mij en vrienden van mij geweest, dat dit beeld ook niet gaat veranderen. Ik geef alleen mijn mening, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er anders over denken.
ja wow deze kreeg ik net ook