Aaah dus toch haha ik kon er verder al niks over vinden maar vond het al appart dat ze het niet anders had aangekondigd. Wel echt cute
Haha oh vandaar dat ik het heb gemist vond dat toen ook zon random filmpje die ik de 1e x niet had afgekeken haha
Omdat ze Sarah reBECca is #bec
Heb je een linkje van die podcast?
Het gevolg daarvan is wel dat die opdrachtgever ook veel van Lizzy verwacht. Ze moet mooie foto’s posten en er wordt een deadline afgesproken – het moment waarop de foto online moet staan. Dit zorgt voor een behoorlijke druk in Lizzy’s leven. Ze weet wanneer ze iets moet posten en moet zich daar ook echt aan houden, want dat is zo afgesproken in het contract. Soms heeft ze een deadline en moet ze even snel iets posten, terwijl je net met haar in een restaurant zit.”
We hebben bijna allemaal een contract getekend op ons werk waar we aan afspraken en deadlines moeten voldoen, mama van Lizzy. Is niks bijzonders.
Oh ja thanks zat op YT te kijken
Sowieso is Bonnie best kritisch op samenwerkingen toch? En ze geeft het altijd wel netjes aan als iets spon of gekregen is, dus we hadden het wel geweten of komen er nog wel achter als ze nog een samenwerking heeft.
Die fluwelen made bank is overigens ook echt een wassen neus, ik heb die en het is het mijn grootste miskoop ooit geweest.
Over Kim Feenstra gesproken: ik kwam net op haar Instagram terecht via aanbevelingen. Haar stories staan vol van een feest van haar schoonzus (Maria Taylor). Best veel mensen, niemand houdt afstand, staan zelfs te dansen en Kim maakt met iedereen selfies. Echt, hoe kan dit? Hoezo laat een cafe/restaurant dit toe en waarom laten ze mensen staan/dansen? En juist als je zwanger bent, zou ik toch echt meer op afstand letten in deze tijd…
Note to myself: ik had influencer moeten worden, want schijnbaar kun je dan geen corona krijgen ofzo
Is dat de Scott bank? Want mijn moeder zoekt een mooie oranje bank, en had die op het oog. Wat is er mis mee?
Ik volg haar niet maar dat snap ik ook niet.
Idd vooral niet als je zwanger bent. Hoe stom kan je zijn.
Haha kennen jullie jtfirstman op Instagram? Hij doet impressies van de meest random mensen en dingen en de impressie van influencers is wel spot on: (derde in deze post, weet niet of hij gelijk de goede pakt)
Ja ik vind Jordan geweldig!
Zit heel goed in elkaar
Benito Skinners filmpjes ook
aah ik vind Alexis van Josh zoooo extreem schattig. Met dat spelletje in het begin van de vlog en dan dat lachje, mijn eierstokken
Ik keek net een andere video op youtube en via autoplay kwam er automatisch een girltalk video van Bonnie achteraan.
Dit introstukje deed me zo denken aan die snuggie tell sell video?
Ik ga helemaal stuk
Hardop aan het lachen
Hahahaha ik kom niet meer bij. Heb er denk ik ook al 2 minuten aaneengesloten naar zitten kijken
@Junebug85 Omg, onze made Bank was ook een miskoop. Na 8 dagen was de hele onderkant kapot en doorgezakt.
Toen postnl de bank kwam ophalen zeiden ze ook dat de laatste tijd eigenlijk voornamelijk banken van Made en Leen Bakker geretourneerd kwamen
Ik had sieraden besteld en toen later kwam ik erachter dat dat merk van de vriend van Romee strijd is. Hoewel ik Romee leuk vind, zit die vriend echt in m’n allergie. Maar ja had het al betaald meh.