Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Was net onderweg naar dit topic om hetzelfde te zeggen haha

4 likes

Samenvatting: niemand wou in de studio komen. Oa Elise en josh hebben de sponvermelding aangepast. Het moet direct zichtbaar zijn, en niet onder de video in de tekst als je op ā€˜meer weergevenā€™ klikt.
In november gaat de 1e kamer waarschijnlijk akkoord met strengere regels voor influencers en spon.

87 likes

Ik word helemaal depri van al dat beige en bruin in de huizen van de "vintage rotan is helemaal me vibe " fam.

25 likes

Vandaar dat ze deze story postte

11 likes

Dan raad ik je de videoā€™s van Aimee erg af. Ze gaat richting Delia qua kleurenpalet. En alll die accessoires.

4 likes

Serena vroeg vanmiddag nog toevallig in haar Story of de door haar gebruikte hashtags rondom spon duidelijk zijn. Waarschijnlijk was ze al door Kassa geĆÆnformeerd dat dit item speelde?

Edit; spuit elf

Net als Whitney en Romaine, heel beigy nude rotanny allemaal

1 like

Als ik nog een stengel pampasgras zie :tired_face:

14 likes

Ik vond het wel goed dat ze Jill lieten zien van ā€˜kijk zo kan het ookā€™. Sowieso zijn zij en Teske de enige influencers die ik nog volg, en Teske lijkt ook altijd wel transparant te zijn daarin.

3 likes

Ik neem al het negatieve commentaar op het klussen van Bonnie en Nick terug. Die kwast op die stok is echt geniaal.

26 likes

Ik ben normaal echt een Widya fan en zij is ook de enige Nederlandse vlogger die ik volg. Maar de laatste tijd gebruikt ze zoveel Engelse woorden ipv gewoon Nederlands en begin mij er echt enorm aan te ergeren. Net de what i eat gekeken en dan zegt ze de pan met de deksel te coveren :roll_eyes:.

11 likes

Ik mis iets persoonlijks in al die huizen. Het heeft misschien iets hips, maar zo onpersoonlijk.

4 likes

Ik moet ook huilen van die rotan ladekastjes. Mijn ouders hadden die vroeger en die laadjes glijden voor geen meter :upside_down_face:

10 likes

Queen of Jetlags gaat haar huis ook verbouwen (zegt ze in haar stories). Ben benieuwd of ze ook de rotan&
leverkleur route gaat. :joy:

5 likes

Rotan= leven :heart_eyes:

2 likes

Klopt maar daar zie je op the gram niks van en daar gaat het natuurlijk allemaal om :thumbsup:

1 like

Nee denk meer Kim K bij haar. Travertine en off-white futuristic

1 like

Ik moest hierbij zo erg aan Bonnie denken ik volg haar pas sinds kort NAV dit forum en heb dus vooral een beeldvorming adhv de topics die ik hier heb gelezen :joy::joy::joy:

11 likes

Ik was zo verbaasd dat zij een samenwerking had mijn nivea. Terwijl zij oppert enkel merken te gebruiken die natuurlijk/vegan/dierproefvrij te zijn. Ik heb overigens niets tegen gesponsorde content, maar maak het wel geloofwaardig.

1 like

Ja dat is inderdaad lekker geloofwaardig.

Vind het ook erg dom dat ze gestopt is met school terwijl ze nog maar een jaartje moet. En dan onder het mom luister naar je intuĆÆtie de keuze rechtvaardigen. Oke meit hoop dat je met die intuĆÆtie de boodschappen kan betalen als de influencer bubbel ooit eens knapt.

3 likes