Heel stepford wives-achtige uitstraling. Maar daar gaat ze echt voor, iets plastisch (moet aan die black mirror aflevering denken met al die likes)
Ik volg haar helemaal niet,maar volgens mij had zij toch ook een wit kanten onderbroekje ingepakt om te dragen na haar bevalling in het ziekenhuis? Daar ging het hier toen over.
Dat sluit wel aan bij dat beeld
En oh Cynthia… Ik vind het van de ene kant genant maar van de andere kant ook wel stoer dat ze het gewoon doet/durft. Waarom eigenlijk ook niet, ze vindt het zelf toch ook een goed boek.
Ik ben nu wel klaar met die trouwfoto’s van annemerel. En die berichten van: al 14 dagen getrouwd, precies 1 maand getrouwd etc etc
We hadden het laatst hier over haar obsessie met data (3 jr en 2 mnd plus 11 dagen geleden at ik een mcflurry oreo) en van de week stond dit in haar dagboek:
Het shirtje dat ik zaterdag droeg kocht ik op Mallorca, mei 2018 (ja, dit soort dingen onthoud ik altijd) -annemerel.com
Ja ik was ook zoned out toen ze daarna ergens schreef of zei dat ze de komende tijd in allerlei blogposts dingen over de bruiloft ging delen. Toen dacht ik oh ja dit is ook typisch Annemerel, die als ze een onderwerp heeft dat meteen over 38 posts moet verspreiden bij gebrek aan inspiratie.
Geen zin om de nieuwe vlog van Shifra te kijken maar valt me op dat ze reacties heeft uitgeschakeld? Eerste gedachte bij mij is dan: die heeft zich vast niet aan de regels gehouden (komt terug van een code oranje vakantiegebied).
Je bedoelt uit Griekenland?
Ze waren al thuis en erna werd het pas oranje. Dat had ze toen op insta gedeeld. Dus vindt de tit3l van de blog apart.
Oh oke, maar dan is de titel misleidend. En ik snap nog steeds niet waarom ze de reacties heeft uitgezet.
Edit: oh zie nu dat ze het altijd uitzet, denk geen zin in negatieve reacties?
Worden die niet door YT automatisch uitgezet als er kinderen in de video zitten? Dacht dat dat laatst een ding was…
Als ik een boek had geschreven zou ik dit ook doen haha
Maar niet bij iedereen? Delia heeft hier ook “last” van. Zij plaatste onlangs een story van: wie weet waarom YT mijn reacties altijd uitzet, terwijl dat niet altijd gebeurt bij vlogs van anderen met kindjes
Ja, heel vreemd idd. Maar Shifra zei ook dat er geen reacties meer achtergelaten konden worden en dat mensen haar maar moesten DM’en op IG. Lijkt dus alsof ze wel reacties wil maar niet kan…
De reacties bij Shifra staan al heel lang uit.
Dat heb ik ook bij haar, ook hoe ze praat en beweegt en doet met haar handen enzo, allemaal zo correct en pretty en netjes/clean. Ik voel me een enorme slons en ongeleid projectiel ofzo naast haar.
Klopt, Delia was zelf ook ah spelen met de YT-opties maar het lukte niet en was vlg mij van plan YT maar te mailen hierover
Er komt ook nog een blogpost over haar trouwkapsel, ben zo benieuwd!
Nou dan had dat account van Sarah Rebecca allang opgedoekt moeten zijn
ahah Elise met die coronatest, wel echt interessant dat ze het gefilmd heeft (al begreep ik van een vriendin dat dat eigenlijk niet mag)
Hahahaa ik lig in een deuk om de stories van Bonnje
Bij kassa gaat het nu over influencers. Elise, serena, monica, anna nooshin, iedereen komt voorbij.
Gaat over dat ze dus niet zeggen wat spon is.