Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik vond/vind het inderdaad ook een slechte argumentatie om te stoppen. Ik denk dat menig student de eerste week van het studiejaar stress ervaart en het overzicht kwijt is. Influencer zijn/worden hoeft toch het studeren niet uit te sluiten…:face_with_raised_eyebrow:

Gelukkig heeft ze het financieel goed voor elkaar.

2 likes

Ja denk het ook! Of zoals Negin harchuis heeft!

Travertine zie ik OVERAL nu. Ik keek ook naar Aimee Song’s video, zij heeft ook alles travertine genomen.

2 likes

Maar bij Serena is alles tegenwoordig #ad, #partner, #colab of #samenwerking. Ze kan het beter vermelden als dit een keer niet het geval is.

11 likes

Wie is Whitney?

1 like

Witniemand

Volgens mij een vriendin van aimee

20 likes

Whitney Valerie op yt

idd vriendin van Aimee en ze gaat ook met Widiya om tegenwoordig. Ze werkt weleens voor Interiorjunkie (filmen/editten)

Haar verhuisblogs waren wel leuk omdat ze boeiende gebeurtenissen opspaarde, ipv iedere deur die ze verft te filmen. En ze heeft een goeie sneaker-game! Maar wel veel van hetzelfde, zowel interieur als fashjion

2 likes

Heb ik “Witniemand” gegoogled om te kijken of dat haar accountnaam is? Misschien.

Maar ik heb haar gevonden hoor, thanks :sweat_smile:

18 likes

Hahaha zoiets had ik zelf ook kunnen doen

Charlotte blitznogiets:

Ik ben 1,5 kg aangekomen
Ik heb buikpijn
Vogel in de auto, hij geniet.
Er speelt zoveel rondom H. maar mag niks vertellen
Gaat haar haar weer verven, verpest het 3 keer. Het is lelijk, oh nee valt wel mee, oh nee toch wel verpest
Ik ben dikker, 1,5 kg aangekomen, onderkin
Soja, bonen, niet goed
Vogel weer in de auto en hij geniet weer.
Misschien nog een keer haar bleken
Nagel kapot, salon dicht. Balen
Chinees en bagels besteld, korting. Hihi twee keer korting.
Ik ben moe.
Het gaat super goed, ben niet moe. Oh toch wel moe.
Het zit erin hoor (weer iets in dr haar). Doei was mijn weekvlog.

Chaos chaos chaos. Meid, wat een toestand allemaal! Elke vlog weer. En ga gewoon naar een kapper, voordat je straks kaal bent.

16 likes

Jiami gaat lekker hoor. :weary::weary:

1 like

What. The.

16 likes

Hoe oud is zij nu eigenlijk? Hier doet ze alsof ze 15 is.

21 :’(

Echt dat kind wordt steeds dommer.

1 like

Ik heb het gevoel dat Tiktok en Reels dat met je doet. Nog niet één persoon meegemaakt die er niet dommer van wordt.

6 likes

True
Al was haar youtube ook niet echt van hoog niveau. Die bestellen bij thuisbezorgd enz video bijv. Jammer want ze kan denk ik echt veeel meer.

Wat is dit voor een infantiel gedoe joh? God het wordt met de dag triester met dit soort figuren.

1 like

Lekker voorbeeld ook voor haar (jonge) volgers. Dat het normaal is dat je dit soort dingen tegen mensen zegt of naar mensen stuurt. En scholen maar inzetten op anti pest beleid en lessen daaraan besteden. Of misschien neem ik het allemaal te zwaar op hoor.

8 likes

Eens. Ik heb het gemeld als intimidatie of pesten

2 likes

Meiden volgens mij is dat een TikTok van een jaar geleden…

Ik vind het niet te zwaar ik ben het helemaal met je eens. Vrees dat zo’n idioot filmpje van een influenza ook vele malen meer invloed heeft dan een schoolcampagne ertégen helaas. Zie er echt de humor niet van in.

1 like