Ik heb me maar even opgeofferd.
10,5x.
Ik heb me maar even opgeofferd.
10,5x.
Nu ben ik benieuwd naar die halve keer. Zal ik het kijken?
Hij zei doe no…DOENORMAAL
Ik heb hier echt een soort trauma van. Was een keer bij een meditatielesje, dacht dat we gewoon onder begeleiding gingen mediteren in een kringetje dus daar had ik wel zin in. Toen het begon moest je je als eerste naar de persoon naast je draaien en als opstartoefening elkaar 10 minuten lang in de ogen kijken zonder te praten. Echt fucked up met een vreemde. Werd er super arelaxed van. Daarna moest een van de twee met de rug naar de ander gaan staan en moest de ander zijn handen bijna op je rug of hals leggen zodat je elkaars energie kon delen. Vreselijk echt. Ik vond het zo onprettig dat ik duizelig werd en bijna flauw viel, maar dat betekende tenminste dat ik die gast z’n aura niet meer hoefde te betasten.
Woehoe wisten jullie dat Dirk nummer 1 supermarkt is?
Haha ja, hoewel ik ook dingen heb geschikt in deze vlog heb ik ook echt moeten lachen om harry potter kwast, vulprins (a dirty mind is a joy forever) en die lamlendigheid. Zo herkenbaar dat spuiten naast de stekkerdoos
Ah wat leuk, Leonie heeft haar scriptie gehaald!
Mijn god. Wat mega ongemakkelijk. . Ik zou ook echt mn gezicht niet in de plooi kunnen houden als ik iemand zo lang aan moet staren
ik vind de vlogs van josh echt leuk om te kijken en ben beetje fangirl ook, maar toch vind ik altijd dat er iets aparts aan haar zit. Niet alleen haar belachelijke luxeleven, maar ook hoe ze praat en doet enzo. Bijna alsof ze geen menselijke dingen doet, niet poept of nooit naakt is ofzo haha ik kan het niet zo goed uitleggen. Het is zo perfect allemaal
Haha ja Josh zal nooit jeuk aan dr kont hebben of een snotje uit dr neus pulken.
Alsof ze een Sim is
Deze had ik nog hahah
Huh dit is toch raar om bij je eigen boek te doen of ben ik nou gek haha
Ja daarom haha
zeker een goed afgewogen oordeel
eerlijk over boeken
Mijn hemel Cynthia
Wij van WC-eend.
Ik vind deze meid en hoe ze influencers nadoet zo grappig