Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nou en of.
Ik heb ooit bij een openluchtfilmvertoning mee moeten maken dat men zei ‘verrassing, we gaan geen film kijken. Dit is een sociaal experiment. Kijk naar de persoon links van je en geef hem/haar antwoord op de hiernavolgende zeer persoonlijke vragen.

OMG THE HORROR.
(Soort van zelfde verhaal maar natuurlijk net niet helemaal)

18 likes

Jongens, is de nieuwe video van Alwin (en Bradley) al besproken? Iemand geturfd hoe vaak Bradley ‘doe normaal!’ roept?

Ik vind Alwin dus echt goed te doen maar die Bradley is zo TERING IRRITANT AAAHHHHHH

6 likes

Onbekend buitenlands snoep en ik zie meteen KitKat, Snickers, milkyway en maltesers.

Godverdomme je zou je best eens doen op content.

34 likes

Ja vond ik ook, misschien doet Bradley wel extra stoer voor de vid.

@Zemraluani precies dat, en ook alleen maar chocolade. Nou ja wel leuk dat je dat krijgt opgestuurd natuurlijk.

Zegt Diana nu dat er nog maar 1 make-over vlog komt? Wat jammer! 3 afleveringen vind ik echt te weinig, ze mag zeker een vervolg maken :blush:

5 likes

Ik cringe zo hard bij het idee van die podcast, klinkt echt als zo’n typische middelmatige, witte mannen podcast.

5 likes

Stop met die grote hoofden Alwin. :sob:

24 likes

1 tip: ga nooit naar the school of life.

6 likes

Bradley heeft ook al last van het grote hoofden syndroom zo te zien

Zou het besmettelijk zijn? COVID-20?

9 likes

Sanneke filmt ook hele dagen haar moeder voor dr stories. Misschien vind ze het wel hartstikke leuk hoor, maar laat dat mensje lekker typen op dr telefoon of iets doen zonder dat iedereen dat moet zien :woman_shrugging:t3:

15 likes

Waar is boossad een woordspeling op? Ik vat hem niet

ik dacht de mossad, omdat ze alles in de gaten houden ?

Ohhhh ja!

Sowieso nooit, zelfs als je daar wel van houdt.

Nick die in het kantoor van Bonnie aan het werk is op die hernia tuinstoel???

6 likes

Jill die in haar laatste vlog een dikke preek geeft over telefoongebruik achter het stuur, en daarna overduidelijk tijdens het rijden op de snelweg haar camera in haar handen heeft.
Komt geloofwaardig over meid :+1:t2:

35 likes

Ik heb vooral gelachen om hun nicknames :rofl:

Kitking
Lakqueen
Vulprins
Plakprinses

18 likes

Sowieso.

Ik moest dat een keer doen op een netwerkdag met de docenten waar wij als bedrijf veel contact mee hebben. Vreselijk, ik heb me verstopt in de kamer ernaast tot het voorbij was.

5 likes