Waarom zou het fake zijn?
Mag ik weten waar en wanneer de Lady Gaga theme ride is? Ik ben bereid daarvoor het OV te pakken
Wat mij ook opviel is dat ze zei dat Nick 1.5 uur stofzuigt en ze daarom een accu toch minder vindt
1.5 uur??
Hahaha al die mensen die (terecht!) gieren bij het idee om andere mensen aan te raken tijdens het sporten: ga nooit boksen!
Of juist wel, want ik was precies zo totdat ik ging boksen en er sindsdien letterlijk op mij gezweet werd ik stel mezelf maar altijd gerust dat ik daarna direct douche.
Ps. Sinds corona niet meer geweest, dus weet niet hoe ze dat geproofd hebben
Maar bij boksen verwacht je het nog! Het ergste vind ik niet eens dat het vies is, maar dat je er duidelijk allebei niet op zit te wachten en dan gedwongen heel ongemakkelijk de interactie aan gaat
Haha love all die mensen die contact haten - Ik betaal juist zoveel geld voor een sportschool voor een gevoel van community en mensen leren kennen, zoals je ook weleens bij de BodyPump/Zumba ziet met van die Gerdaâs in de 40-50 die dan allemaal naakt staan na te praten in de kleedkamer (ik heb hier een trauma aan want ik stond er een keer bij en toen deed mân kluisje het niet en ging zoân vrouw helemaal naakt aan mij uitleggen hoe dat kluisje werkte, incl vooroverbuigen enz - trek een handdoek aan joh)
Maar vind dat dus juist wel leuk, bij mijn sportlesjes moe(s)t (voor corona) je ook altijd een groepje vinden en dan doe je zoân circuit samen en dan zeggen ze ook altijd dus âgo and find 1/2 other people in the room, introduce yourself, make friends, tell them whether you have any pets, youâll be best friends by the end of this workoutâ.
Maar OK ik ben hooked on the communityjuice duidelijk
De sporten die ik doe zou ik ook als mân hobbyâs omschrijven, maar ik heb de discipline ook niet om een sport die ik niet echt leuk vind vol te houden
Weet ik niet omdat het nep leek en hier werd gespeculeerd dat het misschien voor een campagne was
Bij een sportschool kan ik me dit zo niet voorstellen! Maarja, ik ga ook naar zoân massale budgetsportschool. Heb je dan ook daadwerkelijk mensen leren kennen die je vaker spreekt op die manier, of blijft het binnen de lessen?
Dit is het smerigste woord ooit
Vind het beetje overdreven dat je zegt dat je een trauma krijgt van naakte vrouwen van ja wel 40- 50 jaar. Zijn ook gewoon lichamen
Ik denk dat je âtraumaâ hier niet letterlijk hoeft te nemen, we zijn hier toch allemaal aan het overdrijven? Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat @grace letterlijk weg gaat tijgeren als ze iemand moet aanraken tijdens de yogales (zou wel leuk zijn) of dat mensen letterlijk ziek worden van de gedachte aan hoi zeggen tijdens een les.
Ik denk dat de meeste mensen die weleens naar zoân buurtsportschool met zumba wel weten wat voor vrouwen daarheen gaan en het feit dat ik dat ongemakkelijk vond had niks te maken met hun leeftijd maar meer dat ik het persoonlijk onnodig vind om je hele lichaam met moisturiser in te smeren (en het bankje te gebruiken om je been op te zetten) terwijl je helemaal naakt bent en staat te kletsen met je buurvrouw. (En dus ook een nieuw meisje naakt helpen met een kluisje).
Verder ben ik helemaal van #freethetitties, hoe oud je ook bent (edit: maarik hoef die titties dan niet in mân aura 10 cm van me af) Het zijn gewoon vaker oudere vrouwen die dit doen.
Anyway @Rilah ja maar dit is dus echt zoân Rocycle of crossfit-achtige studio waar dat deel van de verkooptruc/selling point is - ze organiseren ook borrels enzo. Heeft voor mij in ieder geval heel erg geholpen toen ik net naar het buitenland verhuisde (maar bv ook als je net naar een vreemde stad verhuist). Voordat ik mân vriend ontmoette en ik dus hier alleen mân werkcollegaâs had sprak ik soms niemand in het weekend, dus zelfs even âhoi hoe is het hoe was je weekâ is dan super chill.
ik denk het wel
Ik kwam Joey (van Vita) vanmiddag tegen!
Ik was onderweg naar de kringloop in Rdam centrum en hij zat op een bankje (met nog iemand te praten) voor bij Rocycle ik zei hallo âik kijk naar je vlogs, mam ik kijk naar zijn vlogs!â Tegen mijn moeder (die echt dacht waar heb je het over).
Ik vertelde over zijn vlog van laatst dat hij zo enthousiast en trots was op zijn vriendin die een eigen huis had gekocht
Hij was heel hartelijk, luchtkusjes alles
Thanks, je hebt me geholpen om geld te besparen. Ik wilde soulcycle proberen maar na je laatste alinea ben ik daar helemaal van genezen
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog van die proefvideos kijk. Ga het denk ik ook niet meer kijken, zo saai altijd.
Ik kan niet de enige zijn die bij Rocycle aan Rohypnol denkt
- Ik ook
- Nu je het zegt
- Ik niet/wat?
0 stemmers
Als er 1 ding is wat ik haat is het als je meteen âgedwongenâ wordt (tijdens een introductie bij welke groepsactiviteit dan ook) om âAls leuke opdracht iemand in de ruimte te zoeken om mee te gaan pratenâ. Fuck off echtâŠik vind het eigenlijk gewoon een soort aanslag op je intimiteit dat je dat dan zou moeten doen en als je het niet durft je dus als enige ergens in de ruimte ongemakkelijk staat te zijn en je er dan nog een soort van âschuldigâ over moet voelen dat je het niet durft.
Ze moeten dat echt per direct afschaffen bij elke vorm van bijeenkomst, in ieder geval op de eerste dag.
Amen
Wow dat klinkt inderdaad heel leuk! Zeker als je in een stad woont waar je nog weinig mensen kent snap ik dat heel goed. Tijdens de les iets met iemand samen doen vind ik nogsteeds niks, maar bijvoorbeeld zoân borrel lijkt me dan wel weer gezellig.