Haha ja dit is ook DE reden waarom ik nooit acroyoga zou doen. Het lijkt me echt leuk, maar ik kan dergelijke aanrakingen met vreemden niet aan.
Acroyoga zou ik alleen doen als ik samen zou gaan met iemand die ik ken. En dan nog liever niet, want ik laat diegene ongetwijfeld doodvallen
Ik had me een tijd geleden ingeschreven voor een lesje broga, maar dat was gewoon acroyoga. Ik vond het zo ongemakkelijk dat ik halverwege maar ben gestopt
Straks tweede deel van BOOS, zin in!
Ik moet bij een gewone spinningles ook soms mijn buren high-fiven. En dan later, als je nóg wat bezweter bent, nog een keer.
Sinds corona uiteraard niet meer, een uitstekende ontwikkeling.
Bonnie vraagt op insta naar stofzuiger tips.
Conclusie, de Dyson wordt het meest aangeraden maar is wel heel prijzig, hier moet ze even goed over na denken (AKA afwachten tot ze het gratis krijgt).
Wauw nu ik weet dat ik bij sommige van dat soort sportschool-lesjes andere mensen moet aanraken heb ik nog meer reden waarom t niets voor mij is. Die voeten tegen elkaar OMG downward facing doei
Hahahahahah namastNEE
Haha eerlijk gezegd geloof ik bij Bonnie wel meteen dat ze eerst over een uitgave na gaat denken.
Kan niet wachten op deel 2 van Boos! Ga er even iets lekkers bij pakken.
Ik zit ook te wachten zin in
Ik kijk al de hele dag uit naar de aflevering, bakje paprikachips erbij, helemaal prima
Haha zeker waar! Maar ze ging ook zo @dys.on taggen zodat zij het zouden zien…
“transpirantie”
Blijft voor mij toch weer een open einde helaas. Hoop dat ze nog goed beboet worden.
Zo laag en laf ook om zulke jonge mensen te gaan bedreigen.
Ik vond het hoofd van die Dennis wel mooi toen ie Tim zag bij dat hotel
Volgens mij komt Tim zo ook op de radio bij 3fm hierover, hoorde net een aankondiging
Oh komt er dan uitleg dat het fake was?
Net bij 538 hadden ze hem ook aan de telefoon
Oh grapje het gaat over een of andere gekke Rus.
ik kijk nu die aflevering van boos en wel goede edit hoor, moest lachen om boossad