Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik zat laatst bij de fysiotherapeut op een spinfiets, my body does not compute. Kijk als ik op een fiets zit en ik stop met trappen, dan horen de trappers stil te staan.

Hoe vaak ik bijna van dat ding gedonderd ben omdat ik mezelf wou herpositioneren (kunnen we het over die zadels hebben? op wat voor zitvlakken worden die gemodelleerd?), niet te geloven.

14 likes

Bij rocycle zit je bijna niet op het zadel maar sta je ongeveer 80% van de les (weet niet of dit het beter of erger maakt :crazy_face:)

Nee maar die trappers die doorgaan is wel even wennen ja. Als je ook maar even denkt dat je op een normale fiets zit bega je een fout haha

2 likes

Wacht even die trappers blijven doorgaan???
Horror fiets

24 likes

Wat eng hahaha. Dat je niet kan stoppen. Ook al sta je al stilđŸ€­.

2 likes

Ja je kan niet even #ikdoenietmeermee.

87 likes

Ik ben echt bijna 5x gelanceerd bij m’n eerste (en laatste) rocycle les. Heel intens!!!
Vond de setting verder wel tof, ik snap wel dat je hooked kan raken, maar die voeten waren voor mij echt een no-go

hahaha jawelllll je hebt een stopknop en sowieso kun je wel je benen afremmen en zo de trappers stoppen. Het is niet dat ze in de oneindigheid door gaan en je nooit kan stoppen :stuck_out_tongue:

6 likes

Ben 2 weken geleden geweest, vond het echt fantastisch haha

1 like

Ik vind zelf dit soort spinnen echt fantastisch terwijl ik een grafhekel heb aan ‘echt’ spinnen (dus niet op de beat/in een donkere ruimte/jezelf verliezen in de muziek en sfeer)
Ik ga ook echt altijd eerste rij en dan ben ik 45 minuten mee aan het woo-hoo-en. Grappig genoeg is mijn vriend helemaal spin-crazy terwijl ik altijd meer van het powerliften was dus het was echt omgekeerde wereld toen ik hem ontmoette. Ik ga 1x in de twee weken met hem mee en dan weten alle instructeurs ook echt zijn naam en is het van “Yes zijn naam !! You’re smashing this boyyyy” en dan zit ik ernaast echt te sterven op m’n fiets. Ik word af en toe zelf een beetje emotioneel als er een heel tof nummer is en je dan allemaal tegelijk op de beat spint. Zaterdag schoot m’n schoen tijdens het laatste liedje uit de clip en kon ik dus niet ALLES geven en ik moest bijna huilen en toen moest ik mezelf er echt aan herrinneren dat ik in een spinstudio was en het niet sociaal geaccepteerd is om te gaan huilen uit frustratie?
oh edit: waar ik ga is het gerust 20 pond per lesje en ik vind dat het echt waard - maar ik zie het niet als alleen sporten/kcal verbranden maar echt als ervaring, geniet er net zoveel van als naar de film gaan ofzo dus het valt bij mij meer onder entertainment ofzo

30 likes

Ik ben wel heel blij met de social distance regels mbt rocycle, nu hoef ik mn neighbour tenminste geen high five’s meer te geven. Zo ongemakkelijk of je dat dan wel of niet ging doen met zo’n onbekende en of je keihard genegeerd werd als je het eigenlijk wel wilde doen haha. En een beetje ruimte is wel fijn, geen ellebogen van je buurman tegen je aan met push-ups ofzo.

De buitenlocatie vind ik veel leuker ook maar die stopt helaas deze maand. Ze gaan als t goed is in Utrecht ook een club in dus ben benieuwd of dat wat is.

11 likes

Even een polletje tussendoor.
Zie jij sporten als 'entertainment’of 'ontspanning’of ‘leuk tijdsverdrijf’?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • :joy::joy::joy:

0 stemmers

Elke keer als ik rocycle zie staan, lees ik het als royke (van royce de vries uit het mommybloggers topic) in m’n hoofd :sweat_smile:

74 likes

Door alle verhalen hier ben ik super nieuwschierig geworden

3 likes

Ik ervaar het tijdens meer als doodgaan maar dan wel een lekker verkwikkende dood waarbij je daarna reĂŻncarneert in een tien keer betere versie van jezelf.

11 likes

Ik heb respect voor mensen die zoiets ĂŒberhaupt aankunnen en volhouden. Ik ben ongeveer dit op een normale fiets

giphy (1)

en ik zou serieus na Ă©Ă©n minuut afstappen en terug schreeuwen vrees ik. Klinkt echt als de hel voor mij.

67 likes

oh nu wil ik het eigenlijk wel eens proberen dat rocycle

1 like

Hahah jaa herkenbaar. Ik heb een elektrische fiets :rofl:
De verzuring in mijn benen, ik kan het me helemaaaal voorstellen, verschrikkelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat je festival vibes krijgt, een soort losgaan/dansen op de fiets, dat de muziek je ophyped.
Maar helaas woon ik in een gat waar dingen als Rocycle echt niet bestaan.

Heerlijk joh, ben ook aan het sparen :joy: Wil een elektrische bakfiets.

Oh nee die surprise interactie met de persoon naast je lijkt me vreselijk. Heel soms gebeurt het ook bij een yogales dat je ineens een partner moet zoeken en dan met een onbekende bezwete persoon een houding moet doen, zo ongemakkelijk :sob:

41 likes

Omg ik zou echt wegtijgeren :flushed:

48 likes