Serieus?
Oh ja, ik fakete dat de helft van de tijd bij spinnen
En ze hebben afgesloten douchehokjes met Riuals producten, geen gezamenljke sportschooldouche. Dat lijkt me dan wel weer chill haha
vind het wel duur, het is 12 euro per les ?
Misschien kunnen of willen ze helemaal geen kindjes, waarom zou je daar meteen aan denken?
Overigens denk ik dat Nesim zijn neus gebroken is geweest en âsnel snelâ in het ziekenhuis geopereerd vroeger. Er was in ieder iets mee, zo is hij niet geboren vgm. Ik keek vroeger ook de vlogs van zijn vrouw.
Ohjazeker! Maar toch is ook dat wel leuk hoor. Als je er enigszins voor open staat sleept dat je er wel doorheen.
(You are here, you can do it, you will do it, YOU DID IT)
Het toppunt was voor mij wel dat een van de instructrices (echt een prachtige, volle, Antilliaanse vrouw, tijgerprintje, lekker Rotterdams accent maar toch Engels praten want ja, dat hoort zo) mensen aansprak met de termen âbaby girlâ en âmommaâ. Mij had ze niet aangesproken die les. Jammer, want ik was wel benieuwd of ik nou een âmommaâ of een âbaby girlâ voor haar was. En ik was wel benieuwd hoe ik daarop gereageerd had. Ik ben de 30 gepasseerd en op mijn werk noemen mensen me mevrouw, dus dat was even omschakelen geweest.
Ik ben trouwens ook geen âmommaâ
Lol zoveel kost mijn sportschoolabonnement per maand
Ik vind het echt 100x leuker dan gewoon sporten. Maar ik denk wel dat je er tegen moet kunnen qua hoe Amerikaans het is met motiveren enzo. En de âthema-lessenâ zijn vaak echt heel tof.
Nou die vlogs van massa kan ik niet meer aan, nu kijk ik maar nina
Haha, dat rocycle klinkt echt als mijn ultieme nachtmerrie. Veel mensen, donker, spinning, harde popmuziek en een enthousiast Amerikaans schreeuwende motivator. Ik ga oprecht liever naar mijn tandarts. Ik ben hier te hsp voor geloof ik.
OkĂ© niet lachen maar geef mezelf wel eens zelf zoân lesje. Hardcore/uptempo/early op en op de maat fietsen. Ook telkens ietsje zwaarder en weer terug
En nee geen opdrukken op het stuur, dat is weer een stap te ver.
In mijn herinnering heb ik vroeger ook altijd spinning / rpm (les mills) gedaan met een hypende instructeur die regelmatig schreeuwt dat het harder moet en dat je het kan enzo. Dat is volgens mij ook echt een ding van les mills dat als je lesgeeft je echt super enthousiast moet doen. Motiveert wel! Maar het enige verschil is dan dus zonder gekke push-ups en andere rare fratsen op de fiets. Sorry maar dan ga ik wel een andere les doen. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe zoân type als Vita als fitnessinstructeur is. Naar mijn mening moeten instructeurs van wat voor les dan ook gewoon gedegen kennis hebben. Zij is naar mijn idee een poppetje die een beetje leuk doet op een fiets en thatâs it. Maar ja.
Vita is natuurlijk geen officiële fitness instructeur met een diploma ofso, maar je mag niet zomaar lesgeven bij Rocycle. Als je door de audititie heen komt, krijg je een training van 6 weken. Daarin gaan ze ook veel in op bijvoorbeeld lesopbouw.
Vita heeft een bachelor in dans. Niet helemaal hetzelfde als fitness maar ik mag aannemen dat ze gedegen kennis op doen op dat gebied.
@oliverqueen ja + ik hoorde dat je pas als je 250 lessen rocycle hebt gevolgd je mag solliciteren als instructeur? (geen idee of dit waar is, maar dan heb je het echt wel in de vingers hoor!) Die instructors geven ook allemaal minstens zes uur in de week les, dus is vrij intens.
Ik ben ook rocycle fan. Als je niet van pompende muziek + goed moe worden + beetje amerikaans inspirational talk houdt zou ik het niet aanraden, maar ik vind het Ă©Ă©n van de leukste sportlessen die ik volg.
Ach zou het best een keertje willen proberen, maar hoef daar voorlopig niet serieus over na te denken. Het duurt vast nog wel een jaar of 5 voor dat soort lessen buiten de Randstad gegeven worden.
Ik weet niet of het overal zo gaat, maar dat hoeft iig niet altijd. Ik heb gesolliciteerd toen er een nieuwe studio open ging (niet in Amsterdam) en toen ging het zo: gesprek met mastertrainers (o.a. Joey) > auditie doen > 6 weken training > community ride doen > daarna ben je instructeur. Sommige mensen die op gesprek kwamen waren heel ervaren in Rocycle (richting de 100/200 rides inderdaad) terwijl er ook mensen bij zaten die het nog nooit hadden gedaan. Ik zat daar een beetje tussenin qua ervaring. En een paar van die mensen die geen ervaring hadden, zijn uiteindelijk trouwens ook nog wel instructeur geworden.
Ik ben afgehaakt na het gesprek omdat ik vanwege werk niet genoeg beschikbaar (minstens 6 uur inderdaad en ook verplicht doordeweeks geloof ik) zou zijn als instructeur. Ik wil het nog steeds heel graag haha, maar eerst even afstuderen zodat ik wat meer tijd heb.
Ook in de randstad is het nog niet overal⊠Ik wil best het een keer proberen maar dure grap wordt het om dan naar een van de 3 steden te rijden en dan nog voor die prijs een les te volgen. Laat ze maar naar Den Haag komen, haha
Goed nieuws, een van de instructeurs in Rotterdam vertelde dat ze in Den Haag ook een vestiging willen openen.
En eentje extra in Rotterdam. Weet alleen niet of ze daar de Annabel locatie mee bedoelde of dus een nieuwe vaste locatie erbij in Rotterdam.