Ah, op die manier had ik er nog niet naar gekeken. Dan ben je inderdaad wel lang bezig ja!
Neeejohhhh dan is ze nog deuren aan het verven! Of stopcontacten zwart aan het spuiten.
Bonnie zat laatst te huilen dat het allemaal zoveel werk is. Maar Bonnie is ook de persoon die tig keer stopcontacten gaat schuren en spuiten, om het vervolgens weer opnieuw te doen. Dat zouden nou dingen zijn waar ik niet zoveel tijd aan zou besteden.
Ze heeft zichzelf gewoon mee laten slepen in haar enthousiasme. Heel begrijpelijk als je voor het eerst een huis koopt en het meteen zoān toffe plek is. Als je geen ervaring hebt met verbouwen etc. is het logisch dat je automatisch meer bezig bent met details/teveel vooruit denkt.
Het is een beetje van: Ik ga op pianoles en wil meteen Tori Amos composities spelen en dat je er dan later achter komt dat je de basis niet bezit waardoor dingen lekker werken.
Maar uiteindelijk komt dat huis wel af. Ik heb wel echt respect voor haar doorzettingsvermogen, ik had allang een week niks gedaan omdat ik er klaar mee was denk ikā¦
Ik snap ook goed dat ze op een gegeven moment moest huilen.
Als ze er een heel serieus zielig verhaal van had gemaakt had ik het wel stom gevonden maar ze had op de thumbnail ook "lekker jankenā gezet dat maakte dat moment voor mij ook wel sympathiek ondanks dat ze vaak overdrijft.
Ja heel herkenbaar gewoon. Als ze nou na dat jankverhaal zoān āIk stop ermee, waar zijn de sponsors die me kunnen helpenā verhaal had ofzo dan was t iets heel anders. Ze gaat gewoon weer met goeie moed door en dat vind ik relatable, dan denk je ok: dan kan ik t ook wel. Vind dat veel inspirerender dan die influencers die thuis rondhangen en alles op een dienblad gepresenteerd krijgen en dat ze dan nog zeuren dat het niet gaat zoals ze het willen.
Ja over die haartransplantatie idd! Hierover heeft hij niks gedeeld maar denk dat het wel duidelijk is haha. Hij houdt nu steeds zān hand of telefoon voor zijn gezicht in zān storiesā¦ beetje vaag.
Hahaha ik denk dit dus ook altijd. Dat is toch genant? Dat je straks 2 strakgetrokken ouders hebt en je jezelf daar totaal niet in herkent
Als je googled op zijn naam staat bij mij direct neuscorrectie erbij. En zelfs een website met voor en na beelden.
Oh. Mijn. God. Je hebt gelijk. Maar dit heeft hij zelf nergens gedeeld. Parra is met die video gekomen. Ik vind het echt een bizar verschil zo van de zijkant (lijkt me ook dat je minder lekker adem kan halen als je zoveel neus weghaalt)
S.O.S. ze proberen Alwin te pluggen in mijn college we moesten een video van hem kijken
Maar waarom
Geen idee 100 andere die je als voorbeeld kon geven. Iets met influencer en marketing
Wow ken deze vent helemaal niet maar vind dit wel een heeel heftige transformatie. Is echt van een flinke neus die opvalt (en waarschijnlijk best veel karakter gaf aan zān gezicht) naar een heel vrouwelijk wipneusje gegaan
Nou als je een deur echt goed wilt verven zou je ze uit het kozijn moeten halen, moeten schuren, schoonmaken en dan verven. En dat x 2. Kan best veel tijd in gaan zitten
Ik was aan het bijlezen en was echt superteleurgesteld door die link. Ik dacht dat ik een soort buzz-feed achtige quiz zou krijgen die me zou vertellen wat voor HSP-er ik ben
Hij zat ooit in Rambam en deed daarna heel lang āSupergaandeā met Qucee, misschien heb je dat wel een keer gezien.
Dat rocycle dat Vita geeft en alle influencers doen want is helemaal hip, is toch gewoon ordinair spinnen? Is toch niks nieuws
Het is spinnen op āhippeā muziek, elke instructeur heeft wel een beetje een eigen stijltje (Vita doet veel dancehall geloof ik). Ze schreeuwen motiverende woorden door de lessen heen (āshow me why youāre here today beautiful, leave all negativity of today behind, this is YOUR ride!ā), je moet dingen doen als opdrukken op het stuur van je fiets, gewichten gebruiken voor je armen tijdens het fietsen etc.
Gaat ook wel een beetje om de experience. Best leuk, maar wordt het nu een beetje teveel gehyped? Ja.
Godsamme ik ga al dood als ik over een brug heen moet fietsen.
Je moet tijdens zoān lesje ook regelmatig zelf je fiets op een standje zwaarder zetten dus het is ook nog een soort psychologische marteling, het besef dat je dit jezelf aandoet.