Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Wow vind z’n nieuwe neus wel erg mooi!

4 likes

Wie weet toevallig hoe de kleur heet die Bonnie in de slaapkamer heeft?

Het lijkt me echt irritant om met die twee te werken. Twee grote kleuters

7 likes

Jeetje, Graaf Tel is ook aanwezig in de vlog van Bonnie.

4 likes

Omg, Bonnie die continu blijft benoemen dat ze 23!!! Deuren geverft heeft, maar deuren hebben 2 kanten dus eigenlijk heeft ze 46!!! Deuren geverft. Echt, wat? 23 deuren dus.

Hoe doe je ook 3 tot 4 uur over 1 deur.

18 likes

Ik keek na lange tijd weer eens een vlog van Bonnie. Ik snap clickbaittitels al nooit zo goed, maar deze heet ‘IN SHOCK’ oid?, en na het kijken weet ik nog steeds niet waar ze van in shock moet zijn.

Het aantal deuren, de bezorger die niet naar boven wilde, de grote containers in het mileupark (aka het leuke ‘uitje’)? Ik weet echt niet waar ik naar heb zitten kijken net.

10 likes

Ze in shock over de deuren.

1 like

Ik ben wel echt helemaal zat van die verhuisvlogs. In het begin vond ik het nog wel leuk en snap echt wel dat dit nu even haar leven beheerst maar jezus het wordt zooooo uitgemolken en alles is zo veel herhaling.

6 likes

Tegen de tijd dat de vloerenlegger komt hebben ze hem zelf al neergelegd denk ik.

23 likes

Ik kijk Romane alleen maar omdat ik haar irritant vind, maar hoe ziet zij zelf niet in dat ze al 84 wattenbakjes en 93 sieradenschaaltjes heeft?!

14 likes

Heb de vlog niet gezien maar wel veel deuren voor een huis! Heb even geteld en heb er 6 (voordeur niet meegerekend)

2 likes

Ik denk het aantal deuren. 23!! Eigenlijk 46!!

Toen ze trouwens begon over dat ze dat die (van zichzelf al zware) kapstok per se aan dat gipswandje wilde hebben dacht ik dat dat helemaal naar beneden was gekomen. Je kunt die kapstok net zo goed aan een stuk peperkoek proberen te bevestigen en dan hopen dat het houdt.
Ik mag hopen dat ze dat trouwens niet doordwingt want dan heeft ze straks zo;n situatie

groetjes, image

51 likes

Huh dat zijn inderdaad echt mega veel deuren, ik heb er 5 (+2 balkondeuren maar daar hoefde niks aan gedaan te worden bij het verhuizen) Hoeveel kamers heeft dat huis wel niet :joy:

Ze telt ook inbouwkasten mee, en van die deuren tussen woon en eetkamer.

Mijn huis is een stuuuuk kleiner maar zit toch ook al op 13 als ik dat mee tel.

1 like

Schuren, schoonmaken, gronden, schuren, schoonmaken, lakken, schuren, schoonmaken en tweede lag lakken

Kom je makkelijk aan 3 a 4 uur.

5 likes

O neee, ik vond zijn oude neus juist heel mooi, die voorfoto is ook wel heel erg onvoordelig haha!
Ik vind het wel leuk dat hij zo open is over de dingen die hij aan zichzelf verandert, zijn haartransplantatie en nu dit, ik heb het idee dat hetero cismannen daar vaak juist geheimzinnig over doen.

Myriam (zijn vrouw, ik volgde haar eerder heel trouw) heeft blijkbaar ook een hele transformatie ondergaan, ik herkende haar profiel op die rechterfoto helemaal niet!

7 likes

hahahahah
Nou als je bonnie al 100 keer hoort zeggen omggg het staat PERFECT, dan ben ik bang dat dit gaat gebeuren (misschien was dit ook wel de IN SCHOK, naast de 46!!! deuren @Sax)

2 likes

Ja is al snel bij dat soort huizen (2-laags, veel kamertjes en ingebouwde kasten). Mijn schilder had ook haat aan de deuren, oud verf, panelen en glas in lood dus ik snap haar geklaag wel

Ik wilde eerder al een reactie geven dat ik vond dat ze enorm zeurde want ik was zo klaar met m’n (niet 23, maar toch nog 10) deuren, maar mijn deuren zijn helemaal glad, zonder randjes of ramen etc. Dus eigenlijk snap ik ook wel dat ze er een tijd mee bezig is geweest en er na 23 (of 46) deuren ook wel klaar mee was.

3 likes

Oh ik gok wij bij sommige nog wel langer, wat een ellende was dat :cry: Wij hebben ook overal massief houten deuren - die we heel graag wilden behouden - met glas in lood, overal van die ‘groeven’ en sierlijsten. Voordat we elke verflaag hadden verwijderd en alles kaal geschuurd hadden, waren we zowaar 2 uur per deur verder en daarna nog het proces van grondverf - licht opschuren - lakken - licht opschuren - lakken. Snap dat gladde paneeldeuren wel stuk sneller gaan.

2 likes