Het andere YouTubers/bloggers topic #14

@Lula je post is inmiddels weg maar het was dus een grapje he

Ja daarom had ik het verwijderd. Ik las niet goed de eerste keer.

1 like

Haha, ik was altijd ‘HSP’ en ‘verlegen’ echt suuperstil en prikkelgevoelig. Guess what? Het was ADHD en depressie!
Nee eerlijk, inmiddels herken ik me in bijna niks meer van de eigenschappen die bij alleen HSP horen en niet bij het niet zijn van een psychopaat.

11 likes

In 't zelfde kaliber: die This Is Food spon van Lotte. Je ziet het haar ook nooit drinken ofzo alleen in een vlog als het weer binnen is. Echt trash

2 likes

Ja voor als ze een drukke dag heeft MEID je hebt nooit een drukke dag

4 likes

Hij is al zo vaak bij verschillende broodfokkers geweest en elke keer wordt hij hier in de reacties op gewezen. Hij is echt zo dom, als ik die tumbnail zie met die hokken op de achtergrond heb ik al genoeg gezien

5 likes

Ik vind het vooral zo dom en wereldvreemd van die ouders
Ja oké hij is ook volwassen maar vrij onderontwikkeld

2 likes

De Youtuber Nessim heeft denk ik een neuscorrectie gehad en hij ziet er echt zo anders uit, nu heeft hij een foto op insta naast een poster van zijn oude gezicht en dat is zo gek om te zien, twee verschillende mensen.

2 likes

Oh :frowning_face: :frowning_face:

Er bestaan zelfs HSP’s die… god forbid… geitenkaas en tiramisu op Terschelling eten

:eek:

4 likes

Edit met betere foto’s:

Paar weken geleden > vandaag

17 likes

Lol too true

Lijkt wel een andere gozer. Kapsel twee is ook echt een stuk beter.

9 likes

Deze twee versies zijn niet eens meer broers van elkaar, eerder verre achterneven.

9 likes

Huh is dit echt dezelfde jongen? Lijkt wel alsof er meer anders is dan alleen het kapsel en de neus. Hij ziet er wel super goed uit zeg!

2 likes

Hij heeft ook een haartransplantatie gehad. Waarom ik dit soort dingen wel weet, maar belangrijke dingen vergeet is een eeuwige vraag aan mijzelf.

4 likes

Ik heb het nu wel gehad met die insta stories waarin Mo en Kaj zout over elkaars hoofd strooien

16 likes

Ze gaan dadelijk verder met desinfectie

4 likes

Hoe bereik je je dromen? Hoe zet je stappen in het leven? Oh, je kunt 50 euro niet betalen, mmm. Geen structuur en vooruitgang dan voor jou!

Serieus zou als ondernemer noooits een product dat gaat over hoe je positiever kunt zijn of vooruitgang kunt boeken voor zo’n bedrag in de markt zetten. Dan denk je toch ff goh in tijden waarin veel mensen met financiele problemen kampen (en daarvoor ook al) doe ik 20 ofzo, dan maar minder bladgoud of whateverthefuck
(Maarja ik kan dan ook niet easypeasy een huis kopen. Maar dat is dan maar zo)

3 likes

Heb altijd a4 agenda’s met verticale kolommen. Kun je zelf met een lijntje een scheiding maken van afspraken, werk, huishouden, whatever. Heel handig en kost meestal 15 euro ofzo

1 like