Dit soort koortsdromen heb je alleen als je HSP bent he! Want dan ben je heel sensitief en dan trek je je dit soort onrecht gewoon ENORM aan.
Misschien hoopte ze dat famke stopte met muziek maken.
In dat geval ben ik er ook voor dat Femke niet meer meedoet in de muziekwereld.
Een nieuwe evolutie tot nog meer geld en nog meer geluk en nog meer succes, geheel gemanifesteerd en aangetrokken door zichzelf.
Mwah, dat komt ook wel naar voren in haar video. Ik denk dat haar Famke stancard vooral sarcastisch is in de zin dat Famke altijd wel weer een idioot moment heeft en dat dat entertainment/irritainment oplevert.
Haha ik vind dit echt best wel grappig. âPersoonlijk zou ik liever WEL luisteren naar wat de overheid zegt omdat ze op zich wel luisteren naar wetenschappelijk advies - en dat vind ik eigenlijk best wel handig, om daar naar te luisterenâ
Echt de meest passief agressieve manier om frie de peepel belachelijk te maken, ik hou ervan.
"kijk mij doen alsof ik hysterisch vrolijk ben met een zo wijd mogelijk opgesperde mond" is toch de go to productlanceringsfoto voor influencers tegenwoordig? Cynthia doet het ook
Maar die van Sanny is wel heel intens ja
Je ziet dat hele boek niet eens. De John Cena van de boeken.
âHet is tijd om schoon schip te maken en op te schonenâ
Het gaat gewoon over mensen die dood gaan. Zou ze dit nogsteeds zeggen als het haar vader, moeder of oma is?
Scheer je nu zomaar alle HSPâers over Ă©Ă©n kam? Zoooo stereotyperend. Iedereen weet toch dat er meerdere types ~HSP~ bestaan, dat is namelijk ~onderzocht door wetenschappers~
Welke hoogsensitief type ben jij?
- De introverte rustzoeker
- De extraverte rustzoeker
- De introverte belevingszoeker
- De extraverte belevingszoeker
- Ik ben niet in een van deze hokjes te plaatsen, ik ben ~uniek~
- Ik maak mij nooit zorgen over kindjes in het arme land Afrika en snap niet waar je het over hebt
0 stemmers
Zegt ze dit echt?!?!?
Wat is dat toch altijd met introverten en theetjes drinken en boekjes lezen op de bank? Dat je geen energie van feestjes (de horror!) krijgt, betekent toch niet dat je maar 1 andere activiteit mag ondernemen?
Dit was zo walgelijk, ik heb haar daarna meteen ontvolgd. Of ja, eerste nog even een reactie achtergelaten, waar ze nooit op heeft gereageerd want âpositive vibes only!â Schrijft ze op condoleance kaarten ook âWat heerlijk dat de aarde weer een beetje verder opgeschoond is!â?
Bah.
En ook, dat zij als HSP het zich allemaal heel erg aantrekt? Euhm, volgens mij heb je net geprobeerd een âpositieveâ draai te geven aan een shit situatie op de lompste, kwetsendste en arrogantse manier ooit. Maar goed, ik ben niet HSP, dus ik zal het wel niet begrijpen đ€·
Tsja dat hoort nou eenmaal bij het ~hsp~ zijn, als je eenmaal die stempel hebt moet je Ăłf naar feestjes Ăłf thee drinken op de bank. Je moet kiezen. Als je dat niet begrijpt zal je wel geen ~echte hsp~ zijn.
Maar wat ik wel echt niet snap is dat er HSP-ers zijn die polyester kleding laten fabriceren en er zelfs neklabeltjes in doen
Aah, ik zie zojuist op Instagram dat een van de katten van Marloes (Optima Vita) is aangereden en direct is overleden. Pff, zo verschrikkelijkâŠ
Hahah omg dacht heel even dat je serieus was. Maar inderdaad: ik hoor bij categorie hsp light: âuniek & compassie voor het derdewereldland Afrikaâ.
Ik zit nu heel grappig te doen maar ik ben wel het stereotype HSP. Ik voldoe zo erg aan al die kenmerken dat ik werd getest op autisme. Maar ik bleek alleen maar ~High Sensitive~ te zijn.
Ah, wat erg! Ze was altijd heel erg voorzichtig met de katten, vreselijk als zoiets gebeurd
Oh jongens die nieuwe spon van Sarah⊠vind ik echt een gevalletje sponnen wat je sponnen kan.
Wat bekijk je dit bekrompen zeg, dat dat daar zo staat betekent toch niet dat elke HSP niet uniek is. Er zijn allerlei soorten HSPâs. Er bestaan zelfs HSPâs die niet met een dekentje en een boek op de bank kopje thee drinken maar zelfs veel liever met een dekentje en een boek op de bank een glaasje wijn drinken.
Wat heb je daarop te zeggen?