Wat betreft Sanny en ziektes, ze heeft op Youtube corona ‘opschonen’ genoemd. Ik vond het echt onbegrijpelijk dat daar niet massaal over gevallen is.
Ja erg he. Bah wat een domme mensen dit
Ja dit zou wat mij betreft echt reden zijn om iemand meteen te cancellen.
Walgelijk dit
@Alchemy en @NoTime ik hoop dat ik mis zit en dat ze wel naar de reacties luisteren maar ben er bang voor.
Echt? Wow. Waar precies?
Holy shit wat ziet dit eruit arme beestjes
Waarom is dit niet strikt verboden.
En ik kan er ook niet tegen hoe er over puppy’s wordt gesproken alsof het een handtas is ofzo.
Ja!! Ik vind zijn video’s echt leuk in elkaar gezet. Leuke jongen, gun hem veel meer volgers en dat hij dan normaal blijft
Je kan toch niet zon foto van jezelf plaatsen en denken " Hier sta ik echt leuk lachend en vrolijk op"
Ik hoop ZO erg dat Gio en zijn familie die hond niet kopen. Waarschijnlijk doen ze het wel, onder het mom van ‘gered van de broodfok’
Zo sterke Patty Brard vibes idd
Ugh ik zie nu alweer allemaal adventkalender-unboxings in m’n recommended staan, hou op met me hoor
Vanaf 3:20
“Het is tijd om schoon schip te maken en op te schonen.”
Dit gaat over mensenlevens, trut
Hahahahaha ja heerlijk dit
Neee man, ze zat in een te lage frequentie!!! Daarom werd ze ziek. Ze moest meer in liefde leven = de hoogste frequentie = het beste! (zoiets was haar verhaal)
Ook mijn twee lievelingslanden
Ah goss misschien moet ze die arme mensen in Afrika ( wat een land is met alleen maar arme mensen. Dat weet iedere witte gek) helpen.
Dat zullen ze vast fijn vinden.