Lol ‘beauty time’ die kan zo op de lila meisjesversie van een RGK shirt.
Vraag me vooral af wat dat kopje ‘water’ is? hoeveel het geregend heeft op een dag?
Dat ze influencer is speelt natuurlijk mee in haar bereik en daarmee de verkoop van de planner. Maar dat is logisch toch, dat ze dat strategisch inzet?
Misschien een flauwe vergelijking hoor, maar een Gucci trui is toch ook debiel duur? En mensen betalen het omdat het Gucci is, niet omdat een kwalitatief goede trui 1500 euro waard is, want daar betaal je misschien max 300 voor. Maar daar valt niemand over. Misschien omdat Gucci geen mens is op wie je je kunt afreageren? Ik proef hier vaak afgunst wanneer influencers veel geld verdienen en ik probeer ook gewoon te begrijpen waarom.
Dat van Annic wist ik niet. Fuck Sanny dan!
Nee hoeveel glazen je per dag hebt gedronken
Hahaha nee ik denk hoeveel je hebt gedronken die dag? En nu voel ik me een kneus want ik doe dat dus ook altijd. Ik teken 's ochtends een aantal hokjes op mijn to do lijst die staan voor het aantal flessen/glazen water die ik moet drinken. (Niet dat het werkt want ik drink altijd te weinig.)
Nog nooit van gehoord! Maar interessant haha
Dit opzoeken was echt de grootste deceptie in m’n leven
Oh dit doe ik ook en het werkt bij mij echt goed, omdat ik echt val voor gamification en beloningstechnieken haha. Overigens houd ik me aan 5 glazen water per dag, niet 10 haha.
Ja en waar hebben ze al die ruimte voor nodig?
- wakker worden
- douchen
- mee-eters uitknijpen
- hond uitlaten
- koffie innemen
- editen
Is zeker logisch dat ze dat strategisch inzet. Zou ik ook doen in haar plaats.
Alleen is het zo dat veel influenza’s bepaalde zaken inderdaad goed kunnen verkopen (zoals de cursussen van Kel, de onzintesten van Annic, dat boek van Rachel, de planner van sanny) aan bedragen die ze nooit hadden kunnen krijgen indien ze geen influenza waren geweest.
Opnieuw: niks mis mee. Echter laten zij wel uitschijnen alsof ze dat allemaal bereikt hebben met hun hard werk en ´echt iedereen dat kan’ als je er maar hard genoeg voor werkt en het maar hard genoeg wilt. En dát vind ik dan weer niet kloppen want het kan goed zijn dat onbekende persoon X een veel betere planner uitbrengt maar dat die planner het nooit zo goed zal doen omdat het bereik veel kleiner is.
Ik heb ook zo’n hekel aan hoe infleuncers LOA inzetten. Ik geloof heus wel dat het kan helpen om je doelen uit te spreken, al is het maar dat iemand het hoort en je een bruikbare tip kan geven om je doel te bereiken (zo zul je sneller een studentenkamer vinden als je het tegen veel mensen zegt). Maar influencers verwijzen naar LOA bij zoveel banale dingen. Het kopen van een villa, businessclass vliegen… en gaan daarbij volledig voorbij aan hun privileges. Zo arrogant.
Het ergste vind ik nog wanneer ze net als Sanny helemaal doorslaan en zeggen dat ook negatieve zaken zoals ziektes aan jezelf te danken zijn (ik overdrijf niet, Sanny heeft écht gezegd dat als je ‘ik mag niet ziek worden’ denkt, en je dan toch ziek wordt het je eigen schuld is want het ‘universum’ kent het woordje ‘niet’ niet). Dat is regelrechte victim blaming.
Deze instapost legt het heel mooi uit waarom LOA niet per se iets slechts is, maar het wel kwalijk is op de manier hoe al die influencers het inzetten.
Dat kan je wel zien hoor, zeker aan de hand van de manier waarop de huid beweegt wanneer je mimiek verandert. Ouderdomsrimpels zien er heel anders uit.
Ah nee, dat is wel echt zielig
Wacht wacht… Dit boek zegt letterlijk dat je geen slachtoffer kan zijn van de daden van een ander omdat je een co-creator bent van dat probleem? What the actual fuck? Dus verkrachting, kindermishandeling, hate crimes… is allemaal een wisselwerking tussen beide partijen?
Wauw.
Het grappige aan Sanny was dat ze zelf ziek werd nadat ze had verkondigd dat je niet zou ziek worden als je maar genoeg zei dat je gezond bent.
En toen bleek het leven toch niet zo maakbaar en leuk als je iets overkwam waar je niet alle grip op had😶 vond dat toen zo hypocriet
Maar ze ging wel met een hart vol compassie slapen
Ik ga echt bad op die story van sara ras. Ze is zo nep
Ik vond sanneke op twitter altijd heel vervelend maar net even haar stories gekeken en daar komt ze nu echt goed over! Ook dat ze zegt als je de regering weg wilt ga de volgende keer stemmen + verdiep je in de partijen.