Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Maar niemand weet precies wat voor video’s he! Misschien wel elke dag een spreuk van 20 seconden. Dan heb ik ook zo 52 video’s gemaakt. Of een leuke dagelijkse yell: “yell yell yell, met 50 eu investeren in MIJ kom je er wel! Doe maar mee!”

Ik kan wel enigszins jaloers zijn op mensen die zo goed zijn in “passief inkomen genereren”. Ik weet dat zij en Jorg heel lekker gaan op die term. Gewoon één keer een boekje in elkaar flansen en dan verspreid duizenden euro’s verdienen. Met een beetje geluk elk jaar want die planners raken ook weer vol.

12 likes

Wat is dat voor gedoe met die #ikdoenietmeermee? https://www.instagram.com/p/CFaQHv2B4wj/ Zijn er ook youtubers/instagrammers die ook zo dom mee doen?

1 like

Check boulevardtopic

1 like

Wat achterlijk zeg

Ik heb ook een keer globaal berekend hoeveel die cursus heeft binnengebracht, daar sla je ook steil van achterover. 700 deelnemers zei ze te hebben gehad, het goedkoopste aanbod was volgens mij iets van 270 euro, dus minimaal 189.000 omzet. Niet normaal

2 likes

Echt bizar hoe je zo trots kan zijn op zo’n rip off. Ik zou me echt schamen om nu ook nog met een planner te komen. Het past op zich best bij de vibe van Sanny maar dat had ze toch jaren geleden moeten doen.

‘wat niet in je planner staat gebeurt ook niet’ Chill ik laat mn werk even weten dat het niet in de planner stond vandaag dus helaas.

13 likes

Ik snap deze negativiteit eigenlijk niet zo. Ik zou zelf no fucking way 50 euro voor een planner neerleggen, maar als mensen dat wel doen, leuk voor hun. En leuk voor Sanny. Blijkbaar zag Sanny dat hier geld te verdienen viel en speelde ze daar op in. Iedereen blij toch?

5 likes

Tuurlijk mag ze dat verkopen. Het is wat de zot ervoor betaalt natuurlijk. Alleen blijf ik het een gigantisch bedrag vinden maar good for her dat er klaarblijkelijk mensen het er voor over hebben :smiley:

Vraag me wel af hoe goed het verkocht had als ze geen influenza was geweest.

Edit: sanny heeft voor mij ook gewoon geen grote gun factor aangezien ze altijd doet alsof al haar ‘successen’ puur door het manifesteren komen en je dus slechte dingen over je zelf afroept. Plus dat ze die laatste excuus post van Annie Ten Duis geliked heeft. :nauseated_face:

5 likes

Dit is wel de eerste influencer planner die ik ondanks de vermelding van naam/merk op de kaft toch mooi vind. Mascha planner en structuurjunkie hoef ik niet op m’n planner.

Maar 50 euro… zou er Max de helft voor over hebben haha. Snap ook nooit dat al die planners met zo’n uren schema werken, want hoe vaak worden afspraken niet verzet? Ik moet nog de eerste planner tegen komen waarin je je afspraken gewoon als to do’s kan zetten, zonder een specifiek tijdstip eraan te verbinden.

3 likes

Dat bestaat al jaren, het heet een agenda. :wink:

25 likes

Met genoeg ruimte per dag? Ik ken alleen agenda’s met een klein blokje voor een dag of dus met zo’n uurrooster.

1 like

Dit. En van planners krijg ik altijd het gevoel dat je moét je volledige leven plannen of je zou niet goed bezig zijn/niet streven naar een hoger doel ofzo?

Is natuurlijk volledig mijn eigen interpretatie.

Welnee joh, er bestaan toch agenda’s met honderd verschillende formats, echt weer zo’n influenzading om het een zogenaamd sjieke naam te geven en te doen alsof ze baanbrekend bezig zijn.

6 likes

Nouja ik gebruik nu een to do lijst per dag en dat werkt prima. Denk dat deze planners vooral heel geschikt zijn voor mensen met weinig afspraken of waarvan de afspraken nooooit verzet worden haha.

3 likes

Het concept van die planner vind ik an sich wel leuk met die videos. Waar ik wel erg moe van word is dat het (zeker b ij Sanny) altijd gaat over het dat je meer uit je leven moet halen, doelen bereiken en dat alles maar binnen handbereik is als je er voor werkt. Ik ben echt voor positiviteit en dankbaar zijn, maar heb zelf heel veel moeite met die maakbaarheidsdenken en dat het altijd meer/beter moet/kan en dat je daar ZELF verantwoordelijk voor bent. Tegenslag komt door je slechte gedrag oid. Heel gevaarlijk. Ik denk dat dit denkbeeld echt een DE reden is dat zo veel mensen in een burn-out belanden. (Althans, ik herken bij mijzelf en mensen om mij heen wel dat een burn-out hier deels wel mee te maken heeft)

11 likes

De Mascha Planner? :grimacing:

Hoe bedoel je?

49 likes

Kijk eens naar de Hobbit Planners! Die van mij is opgebouwd als die van Sanny maar zonder tijdstippen en met veel schijfruimte. En ook nog mooi vormgegeven, met plannerstickers voor 15 euro

(Ben niet gesponsord)

3 likes

Wow die kan ook een hydraterend crèmepje gebruiken… Stond niet in haar planner zeker?

Huh, je kunt toch niet zien of iemand een hydraterende creme ‘nodig heeft’? Misschien heeft ze gewoon wat lijntjes rondom haar ogen, en zullen die blijven ongeacht welke creme. Lekker geval van onnodig iemands uiterlijk bekritiseren.

53 likes