Maar ze hebben zometeen wel een mooi huis precies zoals ze het willen, laat ze toch! Ze doen dit voor de 1e keer. Ik denk dat ik na een jaar nog half gele muren zou hebben van ellende.
Oh wat was dat schandaal ook alweer? Iets met dat ze mensen niet betaalden toch? Waar vind ik daarover?
Heb je even?
Oh nee⊠Het is nog erger dan ik dacht. Unsubscribe
:â(
(ik mocht dit niet posten omdat het geen volledige zin is. Maar mijn emoties zijn niet te vangen in woorden ja!!!)
Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat zoân leuk en informatief platform ten onder gaat omdat de grote master van het geheel een bigot is, aan de andere kant denk ik: een bigot heeft dit platform groot gemaakt dus vind ik het meer dan terecht dat het hele concept verdwijnt.
Ik hoop dat Sohla voor haarzelf een platform gaat creëren waar wel gelijkheid bestaat en de editors die dat supporten meeneemt.
Casey Neistat is ook weer begonnen met vloggen! Vlogs van 5 minuten ongeveer. Wat kan die man toch goed filmen en editen.
Kijken jullie al Creffie? Hij is wel een van de meest originele NLse youtubers. Zân kanaal groeit ook echt snel.
Jaaa echt zo leuk!
Is dit de nieuwe InGe MaRiEkE?
De nieuwe planner van sanny kost 50 (!!!) euro. Serieus, wat een prijs. Wie koopt dit?
Wat krijg je voor dat geld, is die planner van goud ofzo
Lololol en ze heeft hem nog niet eens gemaakt toch? Of is ze echt in 2 weken van idee naar af product gegaan?
Edit: hij is al af (en ze heeft er al minimaal 70 verkocht, dus 3500 eu omgezet in 1 uur halle-fucking-lujah)
linkje en foto's
https://shop.sannyzoektgeluk.nl
Lekkere maniakale lach weer op insta. Alsof ze zo âHA HA HA ik ben ECHT GELUKKIGâ wil zeggen.
Ik vind hem leuk vormgegeven en met een handige indeling, maar ehhh âŹ50? Thanks but no thanks
Vijf-tig
Merk ik maar weer dat ik totaal niet in haar doelgroep val
Wat een foto brrrrrrr
Nou ze lacht eerder alsof ze zegt âHAHAHA WELKE GEK BETAALD ER NOU âŹ50 VOOR EEN AGENDAâ
Maar je krijgt wel oa dit erbij:
Stickers met teksten als ââMe-timeââ, ââFf niksââ, âDate Nightâ, âPartyâ en âBeauty Time.â Deze stickers dienen als reminder voor het inplannen van die essentiĂ«le genietmomenten
Zo droog
En 52 videos???