Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Maar ze hebben zometeen wel een mooi huis precies zoals ze het willen, laat ze toch! Ze doen dit voor de 1e keer. Ik denk dat ik na een jaar nog half gele muren zou hebben van ellende.

6 likes

Oh wat was dat schandaal ook alweer? Iets met dat ze mensen niet betaalden toch? Waar vind ik daarover?

Heb je even?

2 likes

Oh nee
 Het is nog erger dan ik dacht. Unsubscribe

2 likes

:’(

(ik mocht dit niet posten omdat het geen volledige zin is. Maar mijn emoties zijn niet te vangen in woorden ja!!!)

1 like

Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat zo’n leuk en informatief platform ten onder gaat omdat de grote master van het geheel een bigot is, aan de andere kant denk ik: een bigot heeft dit platform groot gemaakt dus vind ik het meer dan terecht dat het hele concept verdwijnt.
Ik hoop dat Sohla voor haarzelf een platform gaat creëren waar wel gelijkheid bestaat en de editors die dat supporten meeneemt.

1 like

Casey Neistat is ook weer begonnen met vloggen! Vlogs van 5 minuten ongeveer. Wat kan die man toch goed filmen en editen.

5 likes

Kijken jullie al Creffie? Hij is wel een van de meest originele NLse youtubers. Z’n kanaal groeit ook echt snel.

1 like

Jaaa echt zo leuk!

1 like

Is dit de nieuwe InGe MaRiEkE?

8 likes

De nieuwe planner van sanny kost 50 (!!!) euro. Serieus, wat een prijs. Wie koopt dit?

13 likes

Wat krijg je voor dat geld, is die planner van goud ofzo

1 like

Lololol en ze heeft hem nog niet eens gemaakt toch? Of is ze echt in 2 weken van idee naar af product gegaan?
Edit: hij is al af (en ze heeft er al minimaal 70 verkocht, dus 3500 eu omgezet in 1 uur halle-fucking-lujah)

linkje en foto's

https://shop.sannyzoektgeluk.nl
Lekkere maniakale lach weer op insta. Alsof ze zo “HA HA HA ik ben ECHT GELUKKIG” wil zeggen.

20 likes

Ik vind hem leuk vormgegeven en met een handige indeling, maar ehhh €50? Thanks but no thanks

8 likes

Vijf-tig

Merk ik maar weer dat ik totaal niet in haar doelgroep val :joy:

1 like

Wat een foto :scream: brrrrrrr

Nou ze lacht eerder alsof ze zegt “HAHAHA WELKE GEK BETAALD ER NOU €50 VOOR EEN AGENDA”

76 likes

Maar je krijgt wel oa dit erbij:

Stickers met teksten als ‘’Me-time’’, ‘’Ff niks’’, ‘Date Night’, ‘Party’ en ‘Beauty Time.’ Deze stickers dienen als reminder voor het inplannen van die essentiĂ«le genietmomenten

54 likes

:joy: Zo droog

En 52 videos???