Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Oh sorry. En knippen / plakken mag wss niet. Het gaat dus over botox en over dat Jessie Maya heeft gezegd dat als kijkers onzeker worden als een vlogger lipfillers neemt, er écht iets mis is met die kijkers.
Waarop een moeder dus zegt: de kijkers zijn 13, 14 en 15 jaar oud.

1 like

Zoooo herkenbaar, mijn moeder had een vriendin die alleen maar zwart droeg. En op een gegeven moment zo’n grijze lok in haar zwarte haar. Combineerde high end met tweedehands en altijd wow inclusief zwarte Porsche. Dat gevoel krijg ik nou totaal niet bij mezelf als ik mij dagelijks in het zwart hijs.

5 likes

hahaha krijg hier een beetje edgy Cruella De Vil vibes van

14 likes

Haha ja daar heb je wel een punt maar ze was zo tof. Ga nu gelijk mijn moeder appen wat er ooit mis is gegaan dat ze nooit meer iets van haar hoort.

2 likes

Geeft toch niks! Ah ja, ze heeft inderdaad erg jonge kijkers.

Oh dat is echt mijn droom 1 zo’n grijze lok aan de voorkant :heart_eyes:

2 likes

Omg, ik vond haar echt fan-tas-tisch in die tijd.

2 likes

Me leve. Is toch minder leuk in het echt hoor.

3 likes

Ja ik heb natuurlijk de illusie dat je dan ook meteen alle bijbehorende stijl en elegantie gratis cadeau krijgt waardoor je er bomb uitziet maar dat zal wel niet.

2 likes

Oh nou ja, dat had ik natuurlijk al van mezelf. Maar het is wel telkens een hele aanwezige reminder dat je ouder wordt.

2 likes

Ja ik kan gelukkig nog wel elke dag in de spiegel kijken en mezelf wijsmaken dat mijn hoogtijdagen echt nog moeten gaan beginnen (who am I kidding though) in plaats van steeds weer met de beginnende aftakeling geconfronteerd te worden. Maar leven in een illusie doe ik toch liever dan de bittere werkelijkheid accepteren.

Een vriendin van mij heeft dat dus al vanaf haar 17e in haar (verder ook donkere, weelderige) haar en het is zo tof. Onbekenden komen als je ergens iets zit te drinken ook best vaak vragen waar ze dat heeft laten doen? haha
Ze was er zelf op jongere leeftijd trouwens nooit blij mee maar inmiddels heeft ze het omarmd.

3 likes

Jaa net als Claire van Bon Appetit

15 likes

Over BA gesproken, komt dat ooit nog terug of is het gewoon finito na dat hele schandaal?
Vond haar Gourmet filmpjes altijd zo leuk!!!

2 likes

Ik heb geen flauw idee, maar de filmpjes van Claire waren leuk inderdaad!

Bijna alle mensen voor de camera zijn ermee gestopt en BA heeft nog altijd niks laten weten, dus ik denk dat dit kanaal dood is nu. Als ze nu met nieuwe content komen is het ook totaal niet meer wat het geweest is, dus ik heb de hoop opgegeven.

Ben wel een beetje klaar met de klus vlogs van Bonnie. Ik erger me ook aan dat rommelige gedoe😂

4 likes

Ik vind het verbazingwekkend dat er steeds weer een muurtje of deurpost komt die nog niet gedaan is. Het is echt een oneindig gelig oppervlakte wat in delen wordt aangepakt.

20 likes

Oprecht benieuwd naar Alwin’s video’s over het UWV. Vind dat hij het best is als de focus ligt op dergelijke zaken omdat hij daar zelf ook mee te maken heeft. Die eetvideo’s enzo zijn leuk, maar ik vind hem het best als hij serieuzere zaken aanpakt. Heel benieuwd naar het verhaal van zijn vriendin (niet zijn ‘vriendin’ maar het meisje uit de video).

3 likes

Dit

1 like