Ik wil dit echt kunnen zien, maar ik zie werkelijk geen verschil bij bijvoorbeeld zilver en goud. Hoe kan je in vredesnaam zien wat je ondertoon is, ik zie het gewoon niet
Dit dus. Ik heb ooit, heel wat jaren geleden, via de website van Sint een make-upcursus gewonnen. Met wat andere lezeressen en Sint kregen we toen een workshop, en Sint zei op een gegeven moment âJa, ik heb zelfs lezers die niet weten welke ondertoon ze hebben hAhAHaHahAâ en toen dacht ik âUhhhâ maar durfde niks te zeggen okĂ© dit was mijn spreekbeurt
Nee ik zie het verschil ook echt niet. Maar 't kan me ook vrij weinig boeien, ik draag gewoon wat ik leuk vind
Het is ook echt heel moeilijk om het zelf in je eentje te doen en bij jezelf te zien hoor. Het werkt vooral goed als je meteen achter elkaar het verschil ziet.
Ja het is niet altijd even makkelijk. Je kunt videos kijken op youtube erover. Maar bv. de kleur van mân aders bepalen kan ik ook gewoon niet hoor. Bij zoân kleuranalyse hebben ze allemaal lappen stof en methodes enz, dat is wat lastig thuis na te doen
Overigens krijg ik van sommige reacties het gevoel dat je als je dit doet niet meer âdraagt wat je leuk vindtâ of dat dit iets is wat je alleen doet om aan een bepaalde standaard te voldoen. Jammer, want het zijn in mijn geval aannames die niet kloppen, daarnaast denk ik dat ze voor de meeste mensen niet kloppen.
Maar als ik een leuk zwart jurkje tegenkom, die ook nog eens leuk staat, ga ik niet denken âoh dit mag niet want dit is zwart, en ik ben herfstâ. Dan koop ik het gewoon. Ik vind zwart overigens bij iedereen staan
Maar het gaat toch juist niet om mogen of niet mogen? Fijn als je dingen vindt die je leuk staan, maar het is toch eerder andersom als je graag meer wilt begrijpen waarom dingen je soms beter staan en soms iets minder. Het gaat meer om iets begrijpen als je daar interesse voor hebt, en het kan helpen als je zelf niet gauw iets tegenkomt waar je tevreden mee bent.
Ja precies! Die kleurenvrouw van mij hielp ook met analyseren van je lichaamsvormen haha. Zo zei ze van: âja als je een lange nek hebt, staar een coltrui supermooi! En als je lange onderbenen hebt kun je heel goed enkellaarsjes aan.â En dat je bijv een âbreekpuntâ in je kleren kan creĂ«ren op punten die je wil benadrukken, zoals je taille. Dus je kunt bijv. een drie-kwartmouw hebben aan een jurkje waarbij de rand van de mouw precies naast je taille valt, zodat die meer opvalt. Zij liet haar kleding dus ook heel vaak vermaken bij een kleermaker zodat het precies op haar lichaam goed paste.
Echt dingen waar ik nog noooit bij stil had gestaan (wie let er nu op de lengte van je onderbenen??) maar best wel nuttige tips die ik nog steeds wel gebruik bij het kleren kopen
Je kan ook nog neutraal zijn! Ik wist ook nooit of ik nou koel of warm was, maar ben dus allebei/geen van beiden (:
Volgens mij waren mensen hier niet zoân groot fan van Brad, maar ik keek dit filmpje laatst en dat vond ik best verhelderend!
Totaal ongerelateerd maar ik ben een paar dagen geleden begonnen aan Jane the Virgin (lekker late to the party ja) en nu valt ineens het kwartje van jouw naam en ava haha
Ja dit zijn ook handige tips.
Ik keek jaaaren geleden styliste Dyanne Beekman (?) op tv - volgens mij wel een vakvrouw. Zij kleedt div. bedrijven/BN-ers (niet dat dit juiste graadmeters zijn). Anyway, zij speelde ook altijd met mouwen opstropen, lange of grote ketting - ik pas dat soort tips nog weleens toe
Haha ik had echt precies dit toen ik begon met Jane the Virgin
Trinny (van Trinny & Susanna) op Insta en Youtube heeft ook goede tips, vind haar wel een beetje druk altijd.
Ooh ja. Zij was echt leuk!
Haha ik draag dus echt alleen maar zwart. Niet in gothic/emo/(wat is hier de juiste benaming voor?!)-style tho.
Mijn kledingrek is gewoon een grote zwarte vlek, heel rustgevend.
Soms wil ik dit ook heel graag. Gewoon alles wegtieven en gewoon alleen nog maar zwart dragen. Maar er zijn zoveel dagen dat ik tĂłch ineens zin heb in kleur en ik hou ook heel erg van crĂšme en zandkleurig en roest (ja ben herfst type maar ik verf dus ook mân haar zwart terwijl dat niet âmagâ).
Maar het idee van een hele zwarte garderobe
Er is zoân verkoopster in een kledingwinkel die ik leuk vind en zij heeft heel vaak alleen maar zwart aan. En elke keer denk ik weer: Wauw zij ziet er zo geweldig uit, ik ga vanaf nu ook alleen nog maar zwart dragen. Lijkt me ook wel handig, bij niets hoeven nadenken over het combineren van kleuren. Maar als ik dan iets probeer wat zij ook draagt, vind ik het toch niet zo leuk bij mij als bij haar. Bij haar: Chique, edgy, klassiek. Bij mij: Saai, deprimerend, net niet.
Het is trouwens niet dat ik er niet uitzie als ik zwart aanheb, maar in een andere kleur vind ik mezelf er gewoon leuker uitzien. Ik heb dan wel weer heel veel navy dat ik heel graag draag. En navy met zwart is een van mijn lievelingscombinaties (weet dat sommige mensen ervan gruwelen haha).
Overigens draag ik nu een zwart met wit gestreepte trui en zwarte jeans haha dus het is wel typisch dat ik juist nu dit typ.
Stukje over o.a. Jessie Maya en al haar ingrepen:
Het is een premium-artikel, kan het helaas niet lezen, ook niet incognito.