Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja en gewoon z’n manager de hand schudden en z’n vrienden op de schouder tikken etc. Kijk allemaal alsjeblieft een beetje uit zeker als er ouderen bij zijn.

Snap wel wat je bedoelt hoor. Hij was niet meer goed schoon te krijgen, ze heeft met haar vader aan die afvoer zitten prutsen toen ze een nieuwe vloer kregen en hij heeft een tijd in het portiek gehangen. Zou mijn voorkeur ook niet hebben, maar goed als iemand anders er blij mee is, prima!

2 likes

Ik heb 0 verstand van mode maar Sarahs laatste video over de kast opruimen gaat ze helemaal in op kleuren die haar blijkbaar net niet staan maar ik zie t niet? Ik vind vaak juist wat ze aan heeft wat flets. Zit hier wetenschap achter die ik niet ken? Oprecht benieuwd haha

Ja ik was ook wel benieuwd, met name of die handgeknoopt of machinaal was, maar iemand vroeg het ook in de comments aan Bonnie maar ze gaf aan het niet te weten/te hebben gevraagd.

1 like

Zeker! Je kunt een kleurenanalyse doen om te zien welke kleuren je goed staan, en welke minder. Je bent of koel (zomer, winter) of een warm (lente, herfst) type. Je kunt hier online veel meer over vinden, als je wilt. In het kort:

4 likes

Thanks! :clap:t4:

Haha maar… alleen winters mogen dus zwart dragen?? Ik zit tussen een autumn en spring en draag praktisch alleen zwart, wit en navy, maar los van die laatste allemaal bad colors!! :no_good_woman:

5 likes

Wat veel kleur! Maar toch ook niet (in de poppetjes). Misschien moet de kleuren analyse branche nog ff de woke-memo krijgen

14 likes

Ik heb dit nooit begrepen, als vrouw wordt je continue al in hokjes gedwongen en dan ook al in de kleuren keuze van je kleding? Wie heeft hier energie voor

32 likes

Nou inderdaad zeg. Wat raar (zacht uitgedrukt) dat alleen op basis van een lichte/witte huidkleur deze analyse is gemaakt.

26 likes

Ik heb eens zo’n kleuranalyse gedaan (zat bij een training van m’n werk, gek genoeg :joy:). Dan ging je voor een spiegel zitten met licht en dan deed die vrouw allemaal gekleurde sjaals bij je om zodat je kon zien wat het met je gezicht deed. Was echt best wel koel om te zien! Bepaalde kleuren haalde echt veel meer frisheid in mijn huid omhoog en bij sommige zag ik er echt ziek uit. Heb nu een kleurenkaartje met een soort collage van kleuren wat ik op kleren kan leggen en als het niet vloekt is het een kleur voor mij haha

11 likes

Dat zag ik indd weleens in van die make-over shows op rtl4 ofzo

53 likes

Eens in de zoveel tijd lees ik hier iets over en elke keer concludeer ik dat ik echt niet weet welk kleurentype ik dan ben terwijl ik volgens mij geen bijzondere huid en haarkleuren heb :rofl:

17 likes

Oh jaaaaa doet me denken aan wil en tien

5 likes

Oke ik plug Alice heel erg, maar deze video met Nikkie is zo leuk en lief! Mooi om te zien dat Alice waardering krijgt van Nikkie voor wat ze doet en wie ze is, ipv te worden weggezet als een of andere ordinaire roddelqueen (looking at you, Anna).

49 likes

Dat is ook niet ok, heel jammer weer dat er ook op dit plaatje alleen witte mensen worden gebruikt, zoals bij zoveel dingen gebeurt.

Ik heb zelf een kleurenanalyse laten doen bij een hele goede fijne vrouw. Heb zelf gemengd bloed, ze kon me prima analyseren. En zij vertelde ook dat ze analyses doet bij mensen met elke huidkleur van heel licht tot heel donker. Ze vertelde er met veel passie over, echt leuk om te zien.

@Kurisu niet alleen vrouwen hoor! Ook mannen kunnen en laten een analyse doen. Het is zeker niet bedoeld als hokje en die vrouw zegt ook draag waar jij je goed bij voelt en als je wilt zijn dit de kleuren die je haar, huid en ogen complimenteren. Bij mezelf vind ik het vooral leuk om te zien dat een warmere kleur geel mooier staat bij de kleur van mijn huid dan een koele kleur geel (bijvoorbeeld).

12 likes

Suz deed dit vroeger ook kan ik me herinneren in een stylingsessie met Vera geloof ik

Ik zie de dwang niet? Mee eens dat er hokjes zijn (en de indeling niet klopt en onvolledig is) maar het is toch gewoon een suggestie die je ook naast je neer kunt leggen en waar je niks mee hoeft? Het is bedoeld als hulpmiddel en sommige mensen vinden dat fijn, anderen niet. Even goede vrienden toch

8 likes

Ik doe vandaag een blauwe blouse aan. Mag niet volgens de kleur regels. Zo rebels : $

2 likes

Elk kleurentype heeft blauw in z’n kaart. Ligt er alleen aan of hij koel, warm, helder of gedempt is. Dus dat het niet zou mogen klopt niet denk ik?

5 likes