Valt me op dat nog niemand het heeft gehad over dat er mensen zijn die het badje van Bonnie willen overkopen??? Vind het zelf niet bepaald een fris idee en hoeveel kost zo’n ding überhaupt? Mag toch hopen dat ze er geen geld voor gaat vragen.
Wat is daar onhygiënisch aan, je kunt dat ding toch schoonmaken?
Tuurlijk kun je het schoonmaken en is het niet écht onhygiënisch. Maar ik vind het persoonlijk niet echt een fris idee. Net als dat ik ook niet een tweedehands slipje of matras zou kopen.
Haha die twee items zijn toch niet met elkaar te vergelijken. Een badje lijkt me juist iets om tweedehands te kopen, zo makkelijk schoon te maken
Als je een huis koopt ga je het sanitair toch ook niet vervangen omdat het niet hygiënisch is haha
Een matras is niet echt hard plastic dat je schoon kan maken zou met iets als een badje gewoon totaal niet in me opkomen om daar ook maar 1 euro voor te vragen. Maar beter dat iemand t nog weer gaat gebruiken dan dat je t maar gewoon naar de stort doet natuurlijk
Sommige mensen vervangen wel de toiletbril… Toen ik dat voor het eerst hoorde voelde ik me wel een beetje een viespeukje, omdat dat überhaupt niet in me opgekomen was als mogelijkheid haha.
Nee sommige mensen overdrijven gewoon
Als je een week in een hotel slaapt, gebruik je toch ook wc, bad/douche en matras dat er al ligt? Je moet zaken vervangen als ze in te slechte staat zijn, niet omdat iemand anders er eerst aan heeft gezeten.
Ik vind hotels ook niet heel hygiënisch, maar misschien ben ik ook wel wat smetvrezerig.
Haha I’m on your side!
Ik heb 3 jaar geleden een huis gekocht en ik vond de vorige bewoners een beetje viezig en smoezelig (het huis was ook heel goor) en ik heb dus nog echt een dik jaar met slippers in de douche gestaan hahaha.
Volgens mij wilde hij in de polder blijven wonen, waar hij nu ook woont dus. Vind het juist wel wat hebben
Nou ik vond het wel bijzonder dat ze blijkbaar een heleboel dm’s had gekregen van volgers die haar badje wilden overnemen terwijl ze zelf nog helemaal niet had gezegd dat ze hem ging verkopen. Het lijkt me echt helemaal niks om zo’n hele groep fans te hebben die dan ook van alles van je willen.
Maar verder vind ik het zo irritant als mensen raar doen over of vies zijn van tweedehands spullen. Het is zoveel duurzamer dan dingen nieuw kopen!
Ja idd, dorp naast het dorp waar oa zijn ouders, grootouders wonen.
Ik vind zijn vlogs altijd wel lachen. Vooral samen met Chahid, stel kleuters
Vind zijn ouders ook echt lieffies, heel realistisch en met beide benen op de grond.
Ik ben stiekem wel jaloers op Don. Net als Gio vanuit het ouderlijk huis gewoon meteen een dik huis kunnen kopen. Ben wel benieuwd wat Don ervan gaat maken, er moet genoeg gebeuren in ieder geval.
Haha, mijn vriend krijgt zijn video’s als irritainment. Hij is echt zo’n dramaqueen met kleine dingen maar als zijn relatie uitgaat moeten zijn volgers dat via haar IG te weten komen.
Nou dit dus. Dat mensen een badje tweedehands kopen is alleen maar mooi duurzaam, maar dat mensen het badje willen kopen omdat het van haar is vind ik wel… eh ja fangirling next level.
Bovendien kreeg Bonnie in een video dit badje niet goed schoon, dus zo fris is het ook niet per se (maarja ik ben team wcbril vervangen enzo edit: Hoewel ik wel kleding en zelfs schoenen tweedehands koop bedenk ik nu. Best wel een dubbele standaard haha. Ligt eraan van wie je het koopt denk ik?)
Weet iemand waar dat kleed van is dat Bonnie van dat meisje heeft overgenomen?
Heb dus idd een filmpje gemaakt vanmorgen tijdens mijn wandeling maar nog best een werk voor een video van anderhalve minuut.
Google perzisch kleed en je vind er miljoenen.
Ja klopt, maar word dan zo overspoeld door al die keus
Deze vond ik mooi dus dacht misschien weet iemand het toevallig!