Denk idd dat dit het is. De meeste scholen hanteren een negatieve test of 24 uur klachtenvrij om weer te mogen komen volgens mij
Elke x denk ik jeej een vlog van Yara michels. En dan is het de hele tijd " Hoi ik ben nu hier en we gaan zo dit doen" " Hoi ik ben nu hier en ik heb net dat gedaan"
Verder laat ze nooit echt wat zien. Ja snackjes mja
Ik vind de videoās van Jonna Jinton en Leena Henningsen echt helemaal geweldig, zijn er meer YouTubers met ongeveer dezelfde stijl? Of ook Nederlanders die op deze manier vloggen?
Vind dit veel fijner om te kijken ipv alles super hysterisch of veel geconsumeer.
Zou willen dat ik er de tijd voor had, dan ging ik het doen. Zoooo mooi wat zij maakt en ik ben zo vaak in de prachtige omgeving bij mijn huis, maar bijna altijd handen vol aan kind of werk. Heb nu, na weer wat beelden van Jonna te hebben gezien, wel helemaal zin om morgenochtend op pad te gaan met mijn camera.
Mijn hemel wat een ordinair gehengel naar spon van (oa) Siemens in de nieuwste vlog van Saskia Weerstand.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Jessie alleen nog uitgebreide videos maakt over alles wat ze aan haar lichaam laat doen. Ze zal wel dik dik dik betaald worden door die kliniek. Maar ze lijkt zo weinig andere dingen nog te doen.
Zit die Vita nu alsnog in italie? Hahah jeetje
Volgens mij moeten we ipv de horecabranche de influencerbranche aan banden leggen als we de pandemie willen stoppen
Ik snap dat Alwin voor het algoritme of de demonetization van youtube āk*nkerā schrijft in de titel van zijn docu. Maar ik vind het wel erg stom staan, alsof het een scheldwoord is. Zet het dan gewoon niet in de titel.
Elsa Rhae vind ik ook heel leuk. Die woont met haar vriend en hond in een caravan in de wildernis in Amerika. Laatst had ze een vlog gemaakt zonder dat ze iets zei, echt zo creatief! En toevallig gisteren kwam Kalle Flodin in mijn algoritme naar boven maar heb alleen zijn introvideo gezien en verder niks.
Ohja en Isabel Paige ben ik recentelijk ook gaan kijken.
Oh die nieuwe vlog van Charlotte. We zien nu ook het t-shirt van H!
Schokkend (ze noemt hem kennelijk altijd H.?)
Same
Ik kan hier ook echt weinig sympathie voor opbrengen. Ja het is kut dat het niet goed gedaan is maar HAD HET DAN SOWIESO NIET GEDAAN!! Je tanden waren PRIMA.
Ik snap ook niet dat ze t heeft gedaan maar vind het wel alsnog sneu. Vind het zo jammer om te zien dat met al die uiterlijke āverbeteringenā er nooit een einde in zicht lijkt te zijn. Ze noemde in de video dat ze 24 is en ik zat echt even van
Ik denk niet dat Jessie ooit klaar is met alle operaties en verbeteringen. Ze is zo intens onzeker en dit gaan een miljoen operaties niet oplossen. Denk ook nog steeds dat het goed zou zijn als ze een keer naar een psycholoog zou stappen. Maar goed, dat is verder mijn plek niet om over te oordelen.
Verbaas me er dan wel weer over dat ze al vaker ingrepen heeft laten doen bij wazige praktijken. Je zoekt toch van tevoren goed op of die mensen wel betrouwbaar zijn?
Blijkbaar niet als het gratis is of als je korting krijgt
Ik zag deze video in mijn aanbevolen videoās staan van YouTuber Don: https://www.youtube.com/watch?v=9YtxdOZr00M, geen idee wie hij is, nog nooit eerder een video van hem gezien. Ik keek de eerste 10 minuten en vond er het volgende van:
- Het is bizar dat hij nog maar 21 is en een huis koopt waarvan de meeste mensen het pas 20+ jaar later of Ć¼berhaupt nooit (alleen) kunnen kopen, maar ja YouTuberā¦
- Dat hij de tijd van de inspectie verkeerd heeft, en in hoodie naar de notaris gaat (nou ja, hij is jong en hij kan er nog mee wegkomen)
- Het siert hem enorm dat hij uitgebreid de tijd neemt om iedereen te bedanken, inclusief zijn kijkers en dat hij aangeeft dat hij zijn geld in meerdere dingen wil investeren (wijze les voor veel zelfstandigen, wed niet op een paard).
dit was mijn verhaal haha, maar ik vind het echt bizar hoever deze jongen van mijn realiteit af staat, maar hij weet wel mijn sympathie te krijgen op basis van deze beelden, in tegenstelling tot veel andere YouTubers
Edit: Ik kijk verder en hij daalt al in sympathie door te doen alsof corona niet bestaat en door te bedelen om samenwerkingen/spon
Nou ik heb hierop geklikt want ja, waarom niet, hoef nog maar honderd dingen te doen dusja alle tijd voor een filmpje.
Maar wat moet deze jongen met dit gigantische huis?
Hij praat alleen maar over ziek chill iedereen logeren zieke mancave altijd chillen van de trap in een zwembad springen etc.
Ik vind het niet echt passen bij een 21-jarige zoān saai huis in zoān burgerlijke wijk. Hij heeft ook allemaal verbouwplannen. Hij is in elk geval niet passief en lui hahahha
Hahaha, ik ben ook de hele dag al mān taken aan het uitstellen haha. Ja, dit huis is echt mega en ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten, maar het lijkt me wel een goede investering, zeker als hij het met veel spon kan laten moderniseren. Ja, hij is echt 100x zo energiek als menig ander YouTuber die ik normaal kijk (de vrouwelijke Nederlandse YouTubers). Maar ik denk dat dat ook wel voor een (groot) deel een act is en dat hij veel jonge kinderen als kijker heeft.
Hij is matties met Enzo Knol dus daar heeft ie deels zn succes aan te danken. Hij rijdt ook in een dikke Audi