Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Omg Noor speelt juf in die clip haha

Wie zijn dit omg en waarom zijn ze zo oppervlakkig

Lig weer te gieren. Hou er echt van hoeveel lol ze met elkaar hebben.

4 likes

Dit is echt HSP hoor!!! Als niet HSP-er houd ik namelijk echt ontzettend van de graaicultuur en oneerlijkheid :joy:

142 likes

Oh dat HSP is ook echt een label geworden om jezelf op te plakken om interessant te lijken, gadver.

Ben wel van mening dat er iets bestaat als HSP overigens, maar het wordt nu misbruikt.

21 likes

Ja en de rest van het linker rijtje :fu:
Wat een onzin weer.

Egoïsme en zinloosheid zijn juist mijn hobby’s ik vind het heel vervelend om zo in een hokje te worden gedrukt

51 likes

Ik vind dit dan ook behoorlijk bekrompen

2 likes

My God, haar stories staan vol met die belachelijke plaatjes met ‘eigenschappen’. Ik vind het ook zo zichzelf ophemelen?!

1 like

Hahaha ja als je allemaal negatieve eigenschappen tegenover allemaal positieve zet kan/wil iedereen zich wel als HSP labelen đŸ€·

10 likes

Nou kan ze mooi bff met Cynthia worden! En tijdens lange wandelingen het over HSP hebben.

6 likes

Misschien een planner uitbrengen voor HSP’ers met allemaal tips.

Hoe kan je van diepgang houden als je niet van de graaicultuur houdt? Er moet toch ergens behoorlijk wat diepte zijn om te kunnen graaien.

10 likes

Zo irritant dat oneerlijkheid niet tegenover eerlijkheid staat.

5 likes

Nee ze creëert aWaReNeSs!!!

Snap wel dat Cynthia zichzelf HSP noemt.
Ze in ten slotte eerlijk over beuty, Ikea bedden en clinique

22 likes

En e-readers.

9 likes

Deze vlog is Alexis weer zoo schattig met dat let it go haha, josh lijkt me ook echt een vrolijke moeder. Natuurlijk wel een beetje gek om je kind zo veel te filmen zonder dat het zelf consent kan geven maar ze komt wel altijd heel positief in beeld. Niet dat dat het goedmaakt trouwens

1 like

perspectiefname?

1 like

Haha op dat forum van Jennie zitten ook allemaal mensen met hsp

1 like

Huh maar dit is even nieuw voor mij, moet je je tegenwoordig laten testen voordat je naar school gaat? En hoe vaak moet je dat dan doen? Dat kan toch elk moment ook weer veranderen?

Ik heb echt geen idee, misschien dat iedere school hier individueel regels over maakt? Ik vind het ook een beetje gek want je kan dinsdag negatief testen en vrijdag bij wijze van corona hebben, dus een beetje een schijnveiligheid zo