Beste Mark,
Stop de corona gewoon ja.
De horeca is het beu en de studenten vinden het dus echt súper arelaxed dat ze maar tot 1 uur de stad inkunnen want hállo ze zijn maar 1 keer student en je ontneemt ze gewoon die studentenervaring
Vroeger toen er nog geen Corona was, ging je je om 1 uur eens klaarmaken.
Die goeie ouwe tijd.
Haha hoe vaak mijn moeder wel niet heeft gezegd ik snap dat niet, wij gingen gewoon om 8u en dan was je om 1u thuis en tenminste niet zo brak de dag erna. Had je gewoon een normale nacht qua uren
Zouden we eindelijk terug gaan naar die tijd?
O moet hier hardop om lachen want dit is exact wat mijn moeder altijd zei.
Dat lijkt me echt fantastisch
Ehh halloo, weet je wel niet wat die studenten doormaken. Alles wordt hen ontnomen. Ze zitten continue in huis opgesloten en nu gaan ook nog eens de kroegen eerder dicht. Kunnen ze echt niet maken.
Hahaha hallo ons Vira heeft het echt zwaar hoor, ze heeft haar vliegvakantie wel 48292x moeten verzetten ja.
Die meit heeft nooit Corona erkend geloof ik. Als een horeca ondernemer dit zou posten, oké. Maar zij heeft nooit iets gelaten icm Corona geloof ik. Dit is puur egoïsme van een verwend meisje die wil stappen.
Dit is echt mijn droom. Ik mis het dat het sociale leven plat ligt. Mensen verwachten nu weer allerlei dingen van me, blegh
Ik heb nu voor t eerst met een meisje afgesproken sinds kan ik me niet eens herinneren en de vorige periode was zo heerlijk rustig
Woont nog bij haar ouders in Amsterdam-Zuid. Net als dat blonde vriendinnetje van haar, zijn allebei rijk en vanaf kleins af aan al youtubers/influencers. (Hun insta accounts vind ik ook heftig, vooral die van Gina, ze zijn 15 jaar)
Wow zijn zij 15??
Ja girlsblogs ofzo heten zij toch? Kids uit m’n klas hebben het er wel eens over gehad en daarna ben ik het eens gaan kijken. Heel bizar, meiden van 15 die opeens op zichzelf gingen wonen in Amsterdam(???) en toen uit gingen??? Ze komen uit steenrijke families komen volgens mij en die levensstijl zie je nogal terug in hun video’s.
Ja girlys_blog (waarom weet ik dit). Ik ken ze verder niet maar een bekende van mij postte veel op instagram over landen op ibiza, een liedje van hen ofzo? Heb het eigenlijk nooit geluisterd ondanks dat hij het bleef spammen in zn insta stories
Edit: ik lees nu de songtekst en die wil ik jullie niet onthouden
Samenvatting
Wat als ik alles kan zijn
Dan had ik alles designer
Dan ga je mij in de krant zien
En ben ik altijd op vakantie
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Ik doe mijn ding en ik flex
Sta op en blijf niet in mijn bed
Nee nee nee nee
Weet dat ik alles kan zijn
Dus ik ga mee in die vibe
Ohowohow
Alles komt goed sowieso
Het is geen pro-bleem
Alles kan hier het is oke
Wat als ik alles kan zijn
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Voel de vibe
Met mijn voeten in het zand
Zonnebril op er is niets aan de hand
Met mijn hoofd in de wolken
Met mijn jacht varend weg op de golven
(GINA)
Ik ben cool
Ik ben down met dit
Alles wat we doen het is sowieso LIT
Catch en playen
Ik ben weg van hier
Pak mijn koffers in
We gaan over seest
YEAH
WAT als ik alles kan zijn
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
Jaja jaja
Ja we landen op Ibiza
mijn kinderen zingen dit ook.
Altijd gedacht dat het kinderen voor kinderen was
“Maandenlang waren we stil.”
Ik zit toch gvd liever thuis dan stoïcijns om 3 uur ‘s nachts aan een tafeltje bier te drinken.
Beste studenten, er is een oplossing voor jullie probleem: day drinking!!!
Naaaah die girly’s blog ik ben helemaal gefascineerd door hun insta’s. Die songtekst ook ik ga stuuuk😂
Echt een gevalletje:
Dit denk ik idd ook. Vond het zo niet hoe ze normaal hun uitzending maken?