Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Vind de nieuwe kringloop make over video van Diana weer heel leuk!

7 likes

Alleen Lisa ziet er ook gek uit in 1 van die thumbnails! Van die kook vlog
Lijkt toch iets met zijn instellingen te maken hebben?

Tis een prenk killl een prenk!!

4 likes

Ik hoor dit gewoon in de stem van slisking

6 likes

Echt dit. Allemaal van die geënsceneerde sensatie meuk puur voor views.
Ik vind het vooral erg bij youtubers zoals Rutger omdat de doelgroep voornamelijk kinderen zijn.
“Moet ik vandaag een Apple product kopen van 50 miljoen euro of mag ik iets kopen bij de action? Dat zie je in deze video!”
Echt verschrikkelijke content.

4 likes

Slissking, dolfijn (armo) Joey bravo en hun iets normalere mattie waren echt mn guilty pleasure.
Toen Famke Louise ook nog meedeed hahahh

2 likes

Hahaha dat oude accent van laurabrijde wat ze nu in haar stories heeft. Heb echt nog nooit een jong iemand zo horen praten denk ik (kom dan ook niet uit die buurt)

9 likes

Die video’s van Diana vind ik nou echt een samenwerking done right. Het past bij haar, het is leuk om naar te kijken ondanks dat het duidelijk reclame is. En ik kan me voorstellen dat kijkers ook daadwerkelijk zin krijgen om te gaan kringlopen.

29 likes

Ja echt een goed voorbeeld voor hoe het moet, net zoals die serie die ze een paar jaar geleden had, Hostel Hoppen.
Ik vind het wel jammer dat ze niet zeggen hoe duur het allemaal was (al zijn dit misschien dingen die nooit in de winkel hebben gestaan maar er al eerder uitgevist zijn omdat ze mooi voor deze serie zijn), dan zou ik het nog beter vinden!

1 like

Beetje Britt Dekker accentje tĂŽch

1 like

Ja echt!! Eigenlijk wel zonde dat het accent aan het uitsterven is. Het accent wat je tegenwoordig hoort in Amsterdam is echt zo’n studentikoos accent. Zoals dit:

1 like

Hahahahhaa wou exact t zelfde zeggen :joy::joy::joy:

1 like

Inmiddels heeft Jade, dat meisje dat werd gedeeld dat na haar Coronatest de stad in ging, een filmpje opgenomen waarin ze sorry zegt. 1.54 min maar liefst!

Zit ze zonder make-up in een bijna lege kamer, of voor de bank op de grond, terwijl ze haar excuses aanbiedt? Anders is het geen youtube “i’M sorry” video hoor.

28 likes

bingo!! vrijwel geen make up en lijkt erop dat ze op de grond voor de bank zit

1 like

Heb je een linkje?

2 likes

Maar wacht even? Haar vader heeft het heel heftig gehad en dan nog denk je dat het een goed idee is niet in quarantaine te gaan tot de testuitslag? Want ik ben al positief getest op antistoffen? Dus de kans is klein. Wtf.

Edit: En dan die reacties “het is niet erg iedereen maakt fouten kan gebeuren”.

11 likes

Ik ken deze hele meid niet maar woont ze in een mansion ofzo? Jeetje wat een ruimte waar ze in zit
 lekker domme video ook, onnozel maar ‘wel goed’ dat ze toegeeft dat ze fout zat.

5 likes

Inge marieke