Oja fuck mondkapje, nee dan laat maar.
Mijn God, dat is pas nutteloze milieuvervuiling
Nou inderdaad dit dacht ik ook meteen
Zo, echt belachelijk. Ook dat ergens wordt gezegd dat dit vanuit de luchtvaartmaatschappij een âcreatieve oplossingâ is gedurende de coronacrisis. Hoe is dit creatief? Het enige dat er nu anders is, is dat je niet van A naar B vliegt maar een rondje.
Dit, ik kon zweren dat het de speld was en niemand dit echt zou doen.
Haha Alwin Anaconda
Hier dacht ik dat je het over Anna had, dat is ook iemand die zich volledig ergens in stort en zegt dat ze al jaren ergens mee bezig is en dan hoor je er veel over en opeens niets meer. Ze had toch ook ooit een tijdschrift, een kledinglijn, weekvlogs en nog wat dingen. Haar planning is zo vaag, dan weer weken geen upload op youtube. Zo irritant als youtubers geen uploadschema hebben.
Anna vlogt alleen als ze iets nodig heeft. Als ze iets nieuws lanceert of als ze haar excuses moet aanbieden.
Er is iets mis met die foto van Anna op insta, ze zegt dat ze geen make-up op heeft⊠maar lijkt net alsof ze gewoon oogschaduw, mascara en een lipglosje op heeft
Wel heeeeeul subtiel hoor.
Of ik ben scheel, kan ook.
Huh ja? Vooral mascara en oogschaduw. Lippen zou ook nog lipbalsem kunnen zijn en misschien telt dat dat niet als make-up
Zo ik was helemaal vergeten dat dit bestond, vond dit echt vreselijk als kind.
Maar ja het zal inderdaad een combinatie zijn van lichaamsbouw en lens. Helemaal als je dat gifje van @tuula ziet kan ik me wel voorstellen dat het een vertekend beeld geeft.
Haha, en de Photoshop op haar wallen is real hoor in die after foto
Huh hoezo heeft ze een winactie met een bloemist? Degene voor die dior ad. Vind ik niets voor haar?
Het was een beetje een aflevering van brugklas
Haar wenkbrauwen zijn ook bijgetekend en hoezo laat je een foto zien waar je 3% van het gezicht ziet doordat er haar voor hangt. Echt een rare pose, doe gewoon van voren.
Ja, haha!
Haha. Ja en echt zoân random bloemist (uit mân dorp)
Ooo nu ben ik heel benieuwd want ik woon daar ook in de buurt.
Ik vind het zoân irritant gevoel dat ik tegenwoordig bij elk filmpje automatisch denk: âis dit nep?â. Dat komt echt door pranks en nagespeelde filmpjes. Maar mijn gevoelens gaan overal heen?!