Hoe weet je dat?
Misschien heeft ze dat wel gedaan (of ken je die mensen toevallig dan heb ik niks gezegd)
Dat kan! Maar denk dat ze dat toch wel zou benoemen?
Maar goed, het kan inderdaad.
Ja geen idee, ik denk t ook maar gewoon, heb nog geen bewijs gevonden, heb die eugene ook gestalkt op linkedin en die werkt daar wel gewoon, die penningmeester kon ik niet vinden
Haha, ik lig dubbel om de vlog van Bonnieš dat muziekje in het IKEA magazijn lol.
Maar onder die video staat bijvoorbeeld ook deze reactie;
YES!! KARMA!! Ik heb lang samengewerkt met Eugene in de tijd van Zomaer. Hij doet dit soort fratsen al jaren. Zo fijn dat deze mensen gepakt worden. Ben benieuwd naar volgende week! Thanks Team Boos!
En op instagram zag ik oook nog wat van dat soort reacties voorbij komen.
Ik vond het net een slechte acteur? Die Lorenzo leek ook haast te acteren.
De vibe was zĆ³ raar.
Ik vroeg me sinds die post ook af of hij het nou photoshopt of niet. Maar ik keek de video gisteren en moest hem een paar keer pauzeren, en dat hoofd lijkt dus ook zo groot als je de video gewoon stilzet op een willekeurig moment. Geen photoshop dus denk ik
Het zal idd de lens van zijn camera wel zijn? Maar ik kan het niet meer unseen
Haha ik kan het ook niet meer niet zien. Denk de hele tijd aan zoān knikkend hondje wat mensen in de auto op het dashboard hebben staan.
Haha ja dan moet het de lens van de camera zijn. Ik heb wel eens een filmpje gezien waarbij ze 1 persoon met verschillende lenzen filmen. Daarbij vervormde dat gezicht helemaal (bv heel dun en lang naar heel bol en klein).
Edit: dit filmpje. Echt shocking (hoewel het logisch is haha)
Edit 2: lol nu lijk ik net een boomer met mān link naar een Google zoek resultaat maar als het goed is werkt ie
Haha ja het werkt! En echt bizar ja, als je had gezegd dat het verschillende personen waren dan had ik dat ook zo geloofd.
Hahaha ik heb ook echt in een deuk gelegen
Nou ik heb hem weleens in het echt gezien, en hij heeft ook best smalle schouders. Dus denk combinatie van lichaamsbouw en lens ofzo?
Co die klaagt in haar stories dat ze het pre-corona tijdperk mist wanneer ze vliegt.
Tja, in dit geval moet ze zich wel aan de regels houden he.
Iets voor haar, alleen al uitverkocht
Ik erger me er gewoon aan om bij haar te zien dat ze ook dagelijks met de Peepeetje-Vita-Joey-crew omhangt. Binnen de 1,5 meter.
Omg kan de blauwe dit ook even doen, ik sta vooraan.
Waarom zou je dit willen? Of mis ik iets?
Even een rondje wereld hahaha en dat er dan lekker eten aan boord is en chillen.
Beetje sightseeing hier en daar vanuit de lucht.
God zie het al helemaal voor me.
Maar met een mondkapje op en als bestemming nietsā¦ en voor minimaal 500