Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Heel bijzonder ja, zie net de story van Tim:

Op deze manier kan je ook kijkers en abbos ronselen

25 likes

Loooooooooooooooooooooooooooooool

Dit vind ik gewoon slim haha

12 likes

Deze meid irriteert me mateloos tegenwoordig en toch volg ik nog steeds.

Zo schaamteloze spon dit weer. Bah.

4 likes

Ik geloof niks van die aflevering, superraar

Wat doet het woord Eten daar zo achter die :slightly_smiling_face:?

3 likes

Sinds iemand opmerkte dat hij zijn hoofd groter Photoshopt kan ik het niet meer niet zien. Het lijkt echt zo? Hij wordt er een beetje een poppetje van.

28 likes

Ik kwam via via op dit kanaal. Twee jonge meiden met meer dan 400k abonnees. Vanaf 4.05 min: “net coronatest gehad, nu even ergens lunchen…” ok🙄

11 likes

Oh ja die podcast van Jennie, is dat geen wekelijks ding meer?

De reacties zijn gelukkig behoorlijk eensgezind haha. Wat bezielt je dan?!

Zag dit net op tiktok haha zo droog ja migado.

3 likes

Geloof je het volledige verhaal dan niet, of alleen bepaalde delen ervan? Voel me vet naïef nu maar ik kan niet zo goed bedenken hoe dat dan gegaan moet zijn als het niet echt is?

Ik vind het vergeleken met wat boos normaal maakt heel raar, die politie, advocaat, geheime tip.
Vind het niks voor Tim maar zou niet gek opkijken als het een soort campagne is eigenlijk. En ook die voorgelezen statements bij Lieke en Lorenzo

4 likes

Ja vooral die Dennis was zo vreemd? Waarom ging hij niet gewoon weg? En dat meisje deed ook heel geacteerd zo van ‘kijk me aan’. Maargoed zou het wel dom vinden als het echt zo is

1 like

Ik vond het ook heel vreemd over komen. Maar ben stiekem nu wel benieuwd naar volgende week

1 like

Hahahaha Bonnie met dat ladekastje vandaag, dat muziekje er ook bij
Je kan veel over haar zeggen maar ik ken echt niemand die zo blij kan worden van een Ikea ladekast

Op 8:43

24 likes

Wat voor soort campagne zou het moeten zijn dan volgens jou? Kan me niet voorstellen dat je daarvoor je reputatie op ‘t spel zet

2 likes

Het is al een week erg stil op de insta van Sanne. Valt wel op omdat ze altijd wel enige stories heeft.

Vind dan beetje tegenvallen van Bonnie dat ze dan niets heeft als bedankje voor die mensen die dat kastje voor haar hebben opgehaald. Gewoon die 3,50 gegeven. Terwijl ze zelf wel altijd vindt dat bedrijven zoals Happy Italy en McDonalds haar dingen verschuldigd zijn. Maar goed, is ook de keuze van die mensen zelf om zo’n kastje voor haar op te halen.

11 likes