Waarover? Over challenges die ze niet afmaakt?
LOL Lotte zat laatst in een van dâr vlogs uitgebreid te jammeren over haar trage laptop en dat het renderen allemaal erg lang duurt en toen dacht ik al, die is aan t vissen naar een nieuwe, gratis, laptop.
En jawel, in de vlog van vandaag heeft ze van iemand een gratis laptop opgestuurd gekregen!
Ik ga ook echt influencer worden hoor, ik ben er klaar mee.
Dit idd, voor FF zou ik betalen omdat ik weet wat ik kan vervwachten, maar met een nieuw forum (wat nu ook niet echt loopt blijkt) zou ik niet zo happig zijn. Puur gevoelskwestie, want wat is âŹ3 nou eigenlijk? Koop koffieâs die duurder zijn
Monica heeft een ad voor Dior. Een voor en na foto van een soort serumpje oid. Zo overduidelijk keihard gephotoshopt⊠Kae heeft ook echt precies dezelfde soort bewerkte foto met neppe glow en dezelfde studio achtergrond
âAhhâŠecht liefâ.
Ik vraag me echt af waarom ik nog op Roosmarijn Koster geabonneerd ben. Ieder ding dat haar eerst zo leuk maakte is inmiddels veranderd. De vlogs waren de laatste tijd al doodsaai, maar ik hoopte nog dat de videoâs die ze had gemaakt voor tijdens haar verlof beter zouden zijn.
Maar vandaag was het twintig minuten lang nieuwe ovenschalen en babyspullen uitpakken, wat boeit mij dat nou Ik wil kringloopwinkels, vintage kleding en diy-projecten zien in plaats van babypraat, spon en haar buik (oke de baby is er nu uit dus dat zal wel weer klaar zijn).
Zelfde serum als Debbie toevallig? Zie het zojuist op Insta. Wat een nep inderdaad, yuk.
âjaaaaa das mooi speelgoed jatogâ
Ik weet Debby haar insta niet, dus kan het niet checken. Maar durf er wel vanuit te gaan dat dat dezelfde is ja haha!
Oeehh heftige boos aflevering lijkt wel geacteerd die Dennis vind het bijna zielig
Zat ook al te kijken naar Kae, vind haar prachtig, maar idd precies dezelfde achtergrond, kleding⊠maar wel 7 dagen later hoor!
Ja heftig wel, maar die Lieke en Lorenzo hebben nu ineens afstand genomen van BOOS. Dus waarschijnlijk omgekocht ofzo, vind het maar nep gedoe allemaal
Ik vind Rosalie Boom echt leuk. Ze is nog maar heel klein maar ze maakt allemaal dingen die weinig geld kosten. Zoals een kattenhuisje en een Bob ross schilderij op een oud t shirt.
Ze zat ook in hip voor nop, een kinderprogramma.
O geen beauty helaas
Wat grappig om haar naam hier te lezen heb even bij haar in de klas gezeten. Ze is in t echt ook zo gezellig haha.
Huh ja ik keek eerst die aflevering en toen zag ik hun statements, lijkt wel alsof ze gegijzeld zijn ofzo ze lezen gewoon letterlijk voor, geen sprankje vreugde of opluchting. Zal wel niet natuurlijk. Maar ben heeeeel benieuwd naar het verhaal, je kunt je toch niet zomaar laten omkopen?
Ja ze moeten wel omgekocht zijn toch? Gewoon veel geld geboden in ruil voor het intrekken van de aangifte denk? Toch niet zo veel principes after all haha
Ja ik weet niet hoe dit juridisch allemaal werkt maar de politie heeft toch al bewijs dat het fraudeurs zijn (als alles klopt wat BOOS zegt), kunnen ze er dan alsnog mee wegkomen dan?
Nee dat is volgens mij idd zo dat je je aangifte niet kan intrekken. Misschien hadden ze die dan officieel nog niet gedaan?
Omg ik kan geen week wachten op de volgende aflevering hoor
Jaaaa
Ze heeft zoân aanstekelijke vibe dat je echt vriendinnen met haar wilt zijn