Waar blijft de vlog van charlotte blitz
Je schrijft H verkeerd
Klopt, allemaal zonde. Maar shoplogs maken met meuk dat je allemaal niet gaat houden, waarom?! Net zoals die videoâs dat vriend/vriendin/moeder kleding bestel en dan 1 ding houden. Belachelijk.
Niks mis met die buurt waar ze woonden.
Ik vond het best een leuk idee van haar, maar ik had de âgratisâ inschrijfperiode gemist en moest daarom 3,- betalen en deze tata vond dat het niet meer waard. Sowieso vreemd om entree te betalen voor een forum.
Op zich vind ik het niet raar om te moeten betalen voor het gebruik van een forum. Sterker nog, ik snap eigenlijk niet dat FF nog gratis is/er geen ads op staan. Ik denk dat ik zelfs wel 3 euro over zou hebben voor FF. Maar dat weet je vooraf nooit, een soort proefabonnement van 3 maanden voor 5 euro ofzo zou dan toegankelijker zijn.
Ik denk juist doordat FF gratis is het hier levendig blijft. Ik zou echt nooit willen betalen om mee te lullen op een forum. Pleur dan maar vol met advertenties ofzo.
Ja advertenties zou ik ook prima vinden hoor. Maar ik betaal liever voor een goed werkend forum (zoveel functies heb ik nog nooit gezien) en weinig afleidende ads. Een abonnement op een tijdschrift is duurder en daar haal ik lang niet zoveel leesplezier uit als dit forum.
Uiteraard ieder voor zich, maar ik betaal eigenlijk wel graag als ik weet dat ik er iets goed werkends voor terug krijg. Uiteraard super chill dat het nu gratis is, maar ik ben me daar wel heel erg van bewust.
Domeinnaam, hosting, serverkosten⊠dat loopt toch aardig op? @Nescio
Ja ik zou zelf ook liever 1 x betalen hoor!
Ja dat tijdschrift. Ik vraag me af wat ze daarmee gaat doen? Er zijn mensen die een abo hadden genomen en dus voor 3 tijdschriften betaald hadden, terwijl ze er maar 2 uitgebracht heeft?
Haar podcast ook: eerst ging het wekelijks zijn, dan de eerste dinsdag van elke maand en nu horen we er niks meer over?
Zij lijkt me echt iemand die zich halsoverkop ergens instort en dan gaandeweg beseft dat het toch niet volledig dat is wat ze verwacht had. Niks mis mee, maar een beetje transparantie of communicatie zou handig zijn
Nou ja, dat dus, daarom begrijp ik dit concept niet zo goed. Omdat ik weet dat ik FF leuk vind en het goed werkt, en ik er iets aan heb, zou ik het geen vreemd idee vinden als er voor betaald zou moeten worden. Maar voor forum dat je niet kunt bekijken kan ik me dat niet voorstellen. Een tijdschrift kun je wel bekijken voordat je een abonnement neemt, of een los nummer kopen. En een tijdschrift heeft elke editie een vaste hoeveelheid content en op een (nieuw) forum is dat compleet afhankelijk van medeforummers.
En dat forum van Jennie is (helaas) ook niet zo drukbezocht en werkt ook niet zo goed, dus daar zou ik niet voor willen betalen.
trouwens ik had het hier over met mijn vriend en hij zei âja prima toch als ze een disclaimer gebruiktâ.
Maar die disclaimer is toch gewoon and verplicht? Beleggen brengt risicoâs met zich mee, u kunt uw inleg kwijt raken etc.
Dus als Jennie die disclaimer niet expliciet ergens neerzet of in t filmpje oid gebruikt is dat niet alleen objectief kwalijk maar ook tegen de wet (? Ik weet niet zeker of hier een keiharde wet voor is maar mijn 5 minuten Google tocht lijkt het er wel op).
Ik geloof dat ze die mensen (financieel?) zou compenseren als ze geen nummer 3 meer uit zou brengen dus ik ga er vanuit dat dat inderdaad gewoon netjes gebeurd is.
Ze stort zich vooral ook halsoverkop in dingen waar ze niet veel verstand van heeft of ervaring mee heeftâŠ
Een beetje zelfvertrouwen en een âgewoon doenâ mentaliteit is goed, maar soms werkt dat gewoon niet. Je kunt wel hard roepen dat je hoofdredacteur wil zijn zonder eerst ervaring met tijdschriften op te doen, maar inmiddels blijkt wel hoeveel betekenis zoân titel dan heeft.
Inderdaad ook met die podcast, voordat je een aflevering gemaakt hebt meteen alle apparatuur aanschaffen en aankondigen dat je het wekelijks gaat doen, en nu hoor je er inderdaad niets over?
Ik vind het een beetje hetzelfde met die weekvlog: ineens is dat haar nieuwe ding. En veel mensen vinden het leuk, maar er is vanuit makersperspectief nog heel veel te verbeteren. En dat is niet zo erg, met dat soort dingen moet je vooral lekker aanklooien en gaandeweg leren, maar ik vind het als volger dan wel weer heel jammer dat er verder ook totaal niets meer op haar blog verschijnt naast die weekvlog, zonder bericht daarover?
Het zijn allemaal leuke ideeën en ze mag doen wat ze wil, maar ik vind het wel jammer dat er vaak van die grootse aankondigen zijn die dan op niets uitdraaien. Bouw het dan langzaam op, dat is toch ook veel beter voor jezelf?
Volledig mee eens.
Ik ben wel niet volledig ervan overtuigd dat ze die mensen van het tijdschrift financieel gecompenseerd heeft? Ik denk dat haar trouwe fans misschien gewoon aanvaarden dat er geen derde komt en ze een deel geld kwijt zijn? Getuige hoe massaal veel gekocht/geld gedoneerd werd toen ze haar bos huisje wou kopen. Een heel kritisch publiek lijkt ze niet te hebben.
Ik zie dat joy (beautynezz) al een tijdje niks op YouTube heeft gepost. Iemand een idee waarom?
Ik vind haar ZO raar.
Studie.
Ze heeft het op Instagram eens gezegd.
En ze praat zo traag, kan er niet naar luisteren
Ja he, die volgde ik verder niet ofzo maar ook stom dat je zoiets opstart om er vervolgens niks meer mee te doen. Maar die podcasts komen van weinig influencers echt lekker van de grond, bij Bonnie ging dat eerst nog wel maar nu hoor ik daar ook nooit meer wat over (ik vond het ook niet zoân boeiende toevoeging moet ik eerlijk zeggen).
Ja als ik zie hoeveel disclaimers ik bij mân werk moet plaatsen bij een vorm van lenen, dan kan het niet anders dat dit ook streng moet zijn. Bij bux staat het overigens wel netjes vermeld direct: