Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik moet de eerste hobby nog vinden die me geen geld kost. En juist aan een hobby ben ik bereid om geld uit te geven. PS Zelfs als ik er niets aan verdien kun je dat geloven.

7 likes

Ik zou gewoon je wol voor breien en dat soort dingen bij elkaar schooien. Hallo het levert je geen geld op!

1 like

Mijn hobby mag jou wel tijd kosten, maar mij geen geld. BVD.

15 likes

‘Een fles wijn’ kan je net zo goed zeggen ongeveer 7-10 euro, maar waarschijnlijk minder (want zo te zien is ze toch karig).

Stel je voor dat een influencer zegt van hee kan iemand dit voor me doen, je krijgt er vijf euro voor. Dan moet je je toch schamen en dit is eigenlijk precies hetzelfde :sob:

10 likes

Volgens mij heeft ze de story verwijderd want ik zie hem niet meer!

2 likes

Zou die Leonie haar eigen blogs wel eens nalezen? Alles is vét chill of fijn. Leest echt niet lekker weg.

7 likes

Sophie Ousri reageerde kritisch op de laatste instapost van Jesse Hoefnagels (ik dacht dat zij wel bevriend waren) waarin tie de video van iemand anders (Yazzie Rose) neerhaalt en nu reageren allemaal van die kids allemaal vet kut op Sophie, dat ze dood moet, achter het aanrecht moet staan etc. Heel naar

1 like

Wat een kinderachtige post ook van die Jesse.

Ohhh ik vind Sidney Amsterdam echt een vette naam :heart:

1 like

Waar? Ik kan het niet vinden?

Ah shit het is verwijderd!

Het ging dus over die Yazzie die een reel/tiktok (ik word oud) maakte over iets met haar kont (als grapje dacht ik) en Jesse deed overdreven alsof hij daarvan moest kotsen

Het is weg ja, hij heeft nu. een instastory met excuses geplaatst.

Wandellust?

1 like

My Way van Monica Geuze!

1 like

De nieuwe video van Jill heet op staande voet ontslag genomen. Maar dat klopt toch voor geen meter?!

11 likes

Nee klopt, een werkgever kan mdw (vanwege een dringende reden) op staande voet ontslaan

Een mdw zegt met onmiddellijke ingang op (wat feitelijk ook niet kan, want je hebt altijd een opzegtermijn maar weet niet of ze vast in dienst is, of werkgever dacht; doei je gaat maar, oproep-contract nul uren)

Nb; heb de vlog niet bekeken

Hahaha is toch wel bekend dat zij niet echt goed Nederlands kan /vaak fouten maakt

Heeft zij een baan?

16 likes

Ze zei ook ‘leidinggevende A, mijn huidige leidinggevende, werd vervangen door leidinggevende B’ dat moest dus toenmalige werkgever zijn :sweat_smile:

2 likes

Met onmiddellijke ingang ontslag nemen wordt toch wel vaker benoemd als ontslag op staande voet nemen?

1 like