Het andere YouTubers/bloggers topic #14

OK Karen.

38 likes

Ah als term hoor ik het nooit in dit verband. Sowieso geen officieel wettelijk begrip dacht ik maar beide partijen kunnen onverwijld/onmiddellijk opzeggen idd.

Ik associeerde het meer met de werkgevers-handeling maar missch klopt het wel, sorry Jill!

1 like

Het is een story time over haar baan in een kledingwinkel in 2014

Co heeft volgens mij een aantal vliegvlogs verwijderd. Ik zie iig vlog 72 en 74 niet meer staan.

Ik dacht dat Nick met een naakt bovenlijf en een openhangend shirt bij het aanrecht stond maar toen zag ik na een minuut dat het een roze achtig T-shirt was. Heel bijzonder

5 likes

Niet meer kan werken onder een baas, ok is goed meit.

1 like

“Heel bijzonder”, weet nou niet hoe ik je moet interpreteren. Vind je het raar dat hij een roze t-shirt draagt of dat het lijkt dat hij met een openhangend shirt “naakt” staat? Want beide dingen zijn niet raar.

3 likes

Ik denk dat ze bedoeld ‘heel bijzonder dat ik dat niet hebt gezien’

4 likes

Ik vind huidskleurige kleding sowieso vaak wel “bijzonder” (en vaak lelijk) staan, als het minder dan een paar tinten scheelt met de huid moet je gewoon vaak even kijken of mensen wel iets aanhebben. In mijn straat woont een meisje dat om de dag hardloopt in een licht beige/roze legging en ik denk elke keer weer dat ze halfnaakt rondrent.

27 likes

Dankjewel :heart: @Hejira stop crying

7 likes

Ik wilde net hier neerzetten dat ik het raar vond dat jennie aandelen kopen via bux zo aanprijst. Enerzijds omdat aandelen kopen echt wel een groot risico kan betekenen (en mag je dat zomaar aanprijzen zonder waarschuwing? Er stonden ook enorm veel stories van mensen die het gelijk hadden gedaan via haar) maar ook dat ik denk hoezo doe je het zelf. Maar ze heeft alle stories erover verwijderd dus zal inderdaad wel niet zo mogen.

3 likes

Hoeveel zwangerschaps shoot gaat Fadim nog doen. Meine gute.

7 likes

Ik vind veel foto’s mooi, maar die lippen :duck:

2 likes

Bij financiële producten moet er inderdaad altijd een disclaimer staan.

3 likes

Ohja
dat bedoelde je vast :wink:
Ik zat overigens helemaal niet te zeuren of te janken, ik vroeg me gewoon iets af maar volgens mij bevestig je mijn idee daarover nu alleen maar meer.

8 likes

Hahahaha ja want jij bent zo iemand die ook eens een keer het goede van een medeforummer inziet of niet dan!?! HahahahahaHAHA ga weg meid

1 like

19 likes

Zo’n reactie hoeft nou ook weer niet. @Hejira zei in principe niets vreemds, en het is natuurlijk ook een kunst om alles meteen verkeerd te interpreteren.

14 likes

Ja ik vind Jennie vaak wel leuk maar dit vind ik dan jammer. Sowieso, ik wil niet beheerd beleggen want saai? Als je verstandig belegt is het inderdaad saai.

3 likes

Dat gebash op @Hejira begint nu wel een beetje oud te worden, hoor.

55 likes