Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hij maakt wel vaker van dat soort opmerkingen, ook in z’n vlogs. zo van “Of mag dat OOK al niet meer” als hij ergens een kutopmerking over wil maken.

15 likes

Vast een fles wijn die ze gratis gehad heeft. Ze rijdt al gratis geloof ik, kapper was een barterdeal, vakanties gratis, huis inrichting gespond en nu dit. Gier

23 likes

Vacature (Junior) Freelance Pinterest Expert

Hoe bestaat dit haha?? Zijn er überhaupt mensen die dit fulltime doen.

9 likes

Ik vind dat al niet cute irl bij vrienden laat staan bij een medium als YouTube.

Eindelijk een goede reden voor mijn afkeer van deze gast :tada: mensen zeggen altijd dat je eerst een reden moet hebben om iemand stom te vinden maar als je echt volhoudt kun je je dromen waarmaken!!!

Het zijn altijd de zogenaamde gevoelige Nice Guys die zo uit de hoek komen hè.

34 likes

206 likes

Ben eens benieuwd wat ze antwoordt.

1 like

Misschien moeten we haar een zeker paradigmaverschuivend boek aanraden…

34 likes

Ik heb een balkon bij m’n badkamer nodig :joy:

Ik wilde het niet zeggen, maar Max en Mas kom dr maar in…

5 likes

Ik durf toch te zweren dat er gisteren, toen ik de video aanklikte, nog “alles veranderd” in de tumbnail stond. Kan hij dit later aanpassen? Ja toch? Ik begin nu aan mezelf te twijfelen haha

edit: jammer dat ik nu zelf tumbnail schrijf i.p.v. thumbnail :sweat_smile:

Wel een typisch voorbeeld waarom ik een grafhekel heb aan nice guys.

Een beetje doen alsof ze jou ook als human being zien maar oh nee toch niet!
Sorry alwin but this princess is in another castle.

8 likes

:raised_hands::raised_hands:

Misschien moeten alle influencers andere beroepen en talenten ook eens serieus gaan nemen aangezien ze zelf voor iedere instagram post een maandsalaris willen opstrijken. Bah, ik vind dit echt zo denigrerend weer. ‘Als hobby project’.

Maar goed, waarschijnlijk is er vast nog iemand zo gek ook.

Edit: wat zijn die handen eng groot hier.

6 likes

Halleluja! Ik vind dit soort vragen zo bizar, en zeker van influencers die nou niet echt heel zielig zijn als het op inkomsten aan komt. En het sneue is dat er inderdaad mensen zijn die dit doen.
Ik kom het in mijn werk ook met enige regelmaat tegen: mensen die bijv. in het buitenland trouwen dan iemand zoeken die het in ruil voor verblijfskosten wil vastleggen. Hou toch op. Maat het flesje wijn is nog wel een paar graadjes erger.

2 likes

Wat een lang gezever over dat Liefs, Lotte. Groundbreaking hoor my god!!!

1 like

Dit idd. En influencers klagen zelf altijd het hardst met hun " Bij de bakker" en " Je doet het toch wel gratis" maar vervolgens overal schooien voor gratis dingen ja daag.

7 likes

@Soy.peor dit is communicatie tussen twee personen en niet toegestaan.

1 like

Het ergste is dat ze waarschijnlijk nog reacties krijgt van mensen die dit wel willen doen (please let me be wrong!!)

3 likes

Ja dat kan gewoon!

Ze zei dat ze mensen zoekt die dit niet voor hun werk doen maar als hobby. Want het is voor haar ook maar gewoon een hobby project en ze verdient er niks mee.

1 like