Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik denk dat je er wel aan went dat mensen door je badkamer lopen naar het dakterras.
Mij lijkt het dan weer irritant dat je niet eerder naar bed kan als je vrienden/vrienden van je vriend nog op het balkon zitten. Maar geloof dat dat bij Bonnie en Nick nooit gebeurt. Die doen alles samen en gaan altijd tegelijk naar bed geloof ik

1 like
2 likes

Dit zou voor mij wel een reden zijn om m’n badkamer altijd netjes te houden :joy:

5 likes

Bij kruidvat net als die troepjes van Disfordazzle
Binnenkort in de kortingbak

19 likes

Wat voor bullshit/rotzooi lijnen gaan Monica nog meer lanceren?

18 likes

een planner om je productiviteit te verhogen.

28 likes

Net zo geloofwaardig als de rest idd. Lijkt me een goeie :laughing:

4 likes

Huh? Vind het wel opvallend dat het een samenwerking met Danique is. Naar mijn idee was het ten tijden van Like Monica nog haar eigen project

2 likes

Dit is een ander project

2 likes

Ohh dan heb ik niks gezegd

Ze vertelt er ook kort over aan het eind van de vlog van gisteren, er komt een kleine collectie ism met meaux meaux bij kruidvat maar dat staat los van haar eigen project. Haar eigen lijn wordt als het goed is ook betaalbaar. Ik ben benieuwd!

2 likes

Jammer dat al die 13 jarige bakvisjes weer overal gaan intrappen en die rommel wrs gaan inslaan. :woman_shrugging:

6 likes

had hier iemand op het forum overigens niet gegokt dat Monica ook een make up lijn ging doen? staat me iets van bij…

Ja ik had er ook geen slaapkamer van gemaakt maar eerder een kantoor/inloopkast. maargoed, zij hebben inderdaad dit probleem niet, ik zou het zelf gewoon persoonlijk niks vinden.

1 like

Ze heeft er zelf volgens mij nooit een geheim van gemaakt dat dat “haar grootste droom” is

2 likes

Ik vind haar zo irritant. Bij zo veel van wat ze doet wilt ze profiteren voor gratis dingen of tegen lage vergoedingen. Laatst was ze ook al op zoek naar een freelancer die Pinterest voor haar naar een hoger level kon tillen en strategie daarvoor kon doen, maar het moest wel een junior zijn want weinig budget.

112 likes

In ruil voor een fles wijn!!! :exploding_head: Wat een lef.
En dat voor een influenza, die werkelijk nóóit iets in ruil voor een fles wijn zouden doen.

68 likes

Wtf, ik haat dit intens. Een fles wijn?!

6 likes

Uuuegh ik volg alwin niet maar ik vind dit zo’n kut comment. Onder de instapost van goldband over hun nummer nee nee ja ja.

Mensen nemen niet overal aanstoot aan, het is gewoon geen leuke tekst als je vaker hebt gehad dat iemand over je grenzen wil gaan ipv leuk aantrekken en afstoten.

Ik begrijp niet wat daar zo moeilijk aan is, en al die mensen die dit soort commentaar plaatsen dragen bij aan rape culture.
Zoals jij ook Dennis Whatsyourface.

Ik vind het echt superstom en goed dat de band extra duidelijk maakt wat ze ermee bedoelen. Blijft dat ik het vanwege de tekst geen leuk liedje vind.

16 likes

#tegendebakker

2 likes