Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Een ytuber die veel vlogt over kringlopen en duurzame fashion (pre baby).

Het is de geboorteplek van vader vermoed ik (hij is van down under) en woonstad moeder (020). Sydney Amsterdam heeft wel meer een “meisjes” feel. Ik weet dat de naam neutraal bedoeld is, maar zo icm 2e naam past het wel, op een bepaalde manier

1 like

Of Byron Bay of Cape Tribulation

2 likes

Ik dacht dat dus ook (Mandela effect?). Moet nu ook even omschakelen dat het dus een meisje is. Kan ook wel mee te maken hebben dat ik haar tijdens de zwangerschap nauwelijks heb gevolgd :see_no_evil:

2 likes

Doet me denken aan de Netflix realityserie Instant Hotel. Moeder heet Babe een dochter Bondi, naar het strand in Sydney inderdaad.

5 likes

Ik vind het jammer dat het kind dan niet Sidney - Groningsdorp heet.

51 likes

Sidney Hongerige Wolf

4 likes

hahaha zij waren echt verschrikkelijk petty

2 likes

Ik snap “de fout” van Bonny wel en waarschijnlijk had ik die ook gemaakt. Naast dat ze niks van klussen afweten, duurde het ook lang voordat de vloer klaar was, buizen werden weggewerkt en andere grote dingen gebeurde. Nouja, dan wil je in de tussentijd ook dingen doen en niet stil staan, dus dan voelt schuren en verven wel logisch voor een stel klus-rookies.

Ik vind het wel enorm storend dat iedereen door de badkamer moet lopen om naar het balkon te komen?! Ik had allang een professional ingeschakeld die voor mij zou kijken of de ramen mogelijk kunnen worden uitgebroken in de slaapkamer, om daar dan openslaande deuren te plaatsen.

6 likes

Ik snap openstaande ramen in de slaapkamer vanuit interieurperspectief (:heart_eyes:), maar als doorloop naar het terras moeten mensen dan toch alsnog door een woonruimte? :thinking:

6 likes

Ik zie net dat de vriend/man van Roosmarijn zijn eigen voor- en achternaam (toch?) op zijn arm heeft getatoeëerd. Vind dat altijd best een aparte keuze haha. Al is het misschien wel handig als je een keer kwijt raakt/knetter dronken bent/je tig keer voor moet stellen. Gewoon arm omhoog en joe!

26 likes

Haha ik kende ook ooit iemand die zijn eigen voornaam op zijn hand had, precies op de plek waar ik dingen schrijf die ik moet onthouden. Zijn naam was ook iets in de trant van ‘Kyle’.

8 likes

Jongens ik volg die conor en Brittany door jullie maar zie ik het nu goed en date trisha met conor

Edit: https://youtu.be/IG9dMzZDJ2Y

Achternaam vind ik nog wel kunnen. Misschien dat je erg trots bent op je herkomst/familienaam. Maar je voornaam erbij? Dat snap ik ook niet helemaal.

1 like

Huh is dat Conor? Nee toch?

Geen idee wie Conor is, maar dit is Moses, de broer van Hila van H3H3.

Dat openbreken van ramen is wel een flinke kostenpost.

Ja is ook zeker zo! Maar ik vind het een beter alternatief dan met z’n alle door een badkamer heen moeten! Ik had persoonlijk er dan ook geen slaapkamer van gemaakt maar eerder een inloopkast of kantoor ofzo :heart_eyes:.

@Quinn haha klopt is ook heel duur! Maar ik zou hier persoonlijk wel voor gaan sparen want ik zou het vreselijk irritant vinden als ik eerder uit mn bad moet stappen omdat wat vrienden van mijn vriend het balkon op willen :tipping_hand_woman:. Maar heej, het is niet mijn huis en zij hebben waarschijnlijk die irritatie niet :blush:

2 likes

Maar je gaat toch niet in bad als je vrienden op bezoek hebt?

4 likes

Wel als het vrienden van je vriend zijn en ze niet voor jou komen misschien? Geen idee ik zou het ook niet doen haha

3 likes

Ook dat zou ik niet doen :stuck_out_tongue: