Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Omg, Alwin die verandert met een t schrijft <3. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

5 likes

Ah esmee Noëlle deelt nu op instagram dat ze een miskraam heeft gehad van haar tweede kindje. Echt heftig voor haar, een miskraam en dan ook nog je relatie die uit gaat.

4 likes

Hij doet mij altijd in z’n tumbnails denken aan een bobblehead.

9 likes

hahaha wat vreselijk

1 like

Overdrijven om te overtuigen zegt mijn moeder altijd. :white_heart:

2 likes

Ja pff :frowning:

Ja en vervolgens wel Monzerella zegt…

2 likes

Jeeeetje zeg. Ik las haar post net en schoot gewoon helemaal vol. Wat een vreselijk zware tijd maakt zij door joh.

1 like

Ja bij mij ook echt. Vond haar vroeger altijd super leuk nog in de tijd van Koningvlog en ericos. Toen een tijdje kon ik echt niet naar haar kijken op een of andere manier en nu sinds een paar maanden of weken vind ik haar echt super leuk. Kijk meteen al haar video’s inclusief speelkwartier video’s zelfs. Ze komt echt heel leuk en vriendelijk over en ik ben zelfs meer vegan gaan proberen door haar proef dingen.

3 likes

Heeft met deze nieuwe stylo te maken denk ik:

1 like

Als ik Leonie haar stories zie , dan denk ik dat ze haar scriptie heeft gehaald?

4 likes

Ik vind dit er wel leuk uitzien! Mooi gemaakt door zn vriendin

5 likes

Was het geslacht van hun baby nog onbekend of…? Ik zou zweren dat zij het steeds over een jongetje hadden?

Onbekend, ze willen alles ook genderneutraal.

1 like

Ah ok. Wat goed! Dan heb ik er mn eigen draai aan gegeven :sweat_smile:

Ik MOET zeggen…Ik vind Alwin sowieso leuk, hij maakt er altijd wel iets van en ben blij voor hem dat hij weer iemand heeft gevonden waar hij gelukkig mee is.

:ok_hand:

8 likes

Denk het ook, fijn voor haar dat het nu gelukt is!

Kots

Naaahh zou iemand dat echt denken?

1 like

Of Darwin.

1 like