ik vind jennie’s stem ineens ook best irritant in haar laatste vlog, dat fluistertoontje
Ja ik vind Teske ook zo leuk en lief overkomen.
Ja heb ik ook onlangs gedaan.
Ik dacht, ga er (hopelijk) jaren wonen en had het er wel voor over, gespaard.
Ik denk dat als ze met hun vriendengroep 1/2 weekenden aan een stuk waren verven, het wel af was. Zo heb ik mijn vorige woningen ook gedaan, en ja dan maar soms in de avonden door met bouwlampen…De 1e verf vlog is van 24 juli, bijna 2 mnd.
Heb ook Nicks vrienden gemist, tijdens huisfeestjes zag je nog weleens een oude studie- of huisgenoot?
Roosmarijn is 06-09 bevallen! Spoiler geslacht en naam: Ze heet Sydney Amsterdam
Oke stiekem vind ik die naam wel heel cute
Ik snap de naam maar toch ook weer niet haha moet nog even bedenken wat ik ervan vind. Wel superleuk nieuws!
Dat mag? Ehm… bijzonder. ‘Wat is eigenlijk jouw 2e naam? Anita, Aagje, Anne? Nee, Amsterdam’
Ik ook en ik haat dat ik het cute vind want jemig wat kut
Bonnie kent Lisa via Nick.
Ik vroeg me inderdaad ook af of het wel mag? Maarja, Sydney mag ook dus is in principe hetzelfde, hoewel dat (hier) wel een meer geaccepteerde naam is
Lieve foto’s op Instagram. Je ziet dat Roos en haar vriend heel gelukkig zijn
Ja doelde meer op een paar van die grote gasten (en ja vrouwen kunnen ook heel goed klussen)
Komt hij uit Sidney, dat had ik even gemist. Het past wel bij de Brooklyn - Paris - Chicago lijn
Gelukkig maar dat ie niet uit Perth of Hobart komt lol
Aah ik dacht dat je vrienden in het algemeen bedoelde.
Nmsmvpe
Lolololol. Of uit een van deze.
“Ding Dong Appelscha”
“Knockemstiff Kale Kluft”
Ik snap die thumbnails van Alwin niet. Leunt hij nu altijd voorover of maakt hij expres zijn hoofd groter in Photoshop?
Samenvatting
Wat verfrissend ook tussen alle andere infleuncers dat ze het lekker een weekje voor zichzelf hebben gehouden.
En wat zien ze er gelukkig uit!
Ja, een vak dat ik uitstekend beheers! Maar ik las er naast die van jou wel meer hoor over verbouwingen naast fulltimebanen.