Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dat laatste vooral. Ze doen van alles een beetje. Zit geen logische volgorde in. Ik snap ook wel dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet.

1 like

Wacht maar, Als Bonnie is verhuisd dan gaat Lotte verhuizen.

35 likes

Jeetje Vita van de blonde tigers moet en zou op vakantie hè. Mijn God, komt ook zo verwend over hoe ze doet in de vlog…

2 likes

Er komt in ieder geval eerst nog een aparte trapvlog aan!!1 Lijkt me echt niet boeiend, net als die stopcontactenvlog. Maarja, ik behoor natuurlijk ook niet tot haar nieuwe klussersdoelgroep.

2 likes

Lize Korpershoek gaat vanaf 15 september tot 15 oktober vloggen, omdat ze overal vlogger genoemd wordt :joy: en ze wilt kijken hoe ze het echt als vlogger zou doen

39 likes

Die moet echt iemand inhuren om te gaan Marie Kondo’en, ik heb 1 vlog van haar gezien en ik trok het gewoon niet al die troep hahaha

En dit is dus precies waarom ik het onverstandig vind om opmerkingen te maken over gewicht. Afvallen is niet altijd het teken dat het goed gaat met iemand, of dat iemand gezonder is, hoe lief zo een opmerking ook bedoeld is.

10 likes

Ik ga kijken! Lijkt me grappig

1 like

Lottelovesbeauty heet vanaf nu

-tromgeroffel-

Liefs, Lotte!

16 likes

Ik dacht dat de leidingen onder de vloer werden weggewerkt (alleen op 1 verdieping lag de vloer er natuurlijk al). Als ze overal alsnog een koof overheen laten plaatsen, is de volgende vh schilderen echt heel onlogisch…

Weet niet perse of dat nou veel origineler is. Klinkt als een afsluiting van een dagboek. Zou dan niet direct weten wat ik kan verwachten op een blog of youtubekanaal.

1 like

Ik lees lief slotte bij haar insta naam als het aan elkaar geschreven is.

5 likes

@Trekvogel Die leidingen zijn wel de vloer in verwerkt nu! Dus geen koof.
Alleen weet ik niet of ze het op de bovenverdieping ook laten doen, denk het niet dan

1 like

@Foefjeisthuis, de studio vlogs van Katnipp zijn wel nice als je even wilt ontspannen, afgezien van de enorme hoeveel roze haha. Dank voor de tip.

2 likes

lol kwam dit nou uit de inspirerende brainstorm sessie die ze had met Bonnie?

@Lula katnipp werd mij hier ook aangeraden, vind haar echt zo leuk! Wel echt gevaarlijk voor me overigens. heb nu voor de tweede keer al iets besteld. :joy:

5 likes

Ik vind het eigenlijk wel leuk. Nee, het is niet super origineel, maar ik vind het wel beter passend en (ondanks dat het ook weer niet super volwassen klinkt) wel volwassener dan Lottelovesbeauty.

5 likes

Oh dan ga ik kijken! Vind haar echt leuk, vooral die filmpjes met haar moeder zijn geweldig.

Hahah ja het is heeeel roze! En soms ook wel iets overbelicht. Maar verder wel chill om naar te kijken

Ik heb dat dus met douchegel: douch-egel

15 likes

Teske is echt een van mijn favo NL Youtubers aan het worden! Ik volg haar echt al heel lang met alle ups en downs maar ze heeft echt haar draai gevonden lijkt het. Heerlijk om naar haar video’s te kijken!

31 likes