Ja die vrouw scheen echt terror te zijn
Klopt veel aan haar hoofd met werk/liefde, vertelde ze op Insta laatst
Omdat ze daarvoor vier pizzaâs met zân drieĂ«n hebben gegeten
You had one job⊠zoân simpel filmpje en ze tikt niet eens op het goede moment de tekstjes aan?
Hahahaha fair punt!
ooh spill the tea want volgens mij zitten ze allemaal in een relatie nu hahah
Ik hoop ook dat het goed met haar gaat, maar ik denk niet dat het nodig is om haar gewicht daarbij te benoemen
Nu zal ik wel fucking sloom zijn of zo, maar ik vind het tempo van Bonnie en Nick vrij normaal?
Heb gisteren een halve dag gedaan over een ikea-bed in elkaar zetten
Ik heb afgelopen zaterdag een les gevolgd in Utrecht wat was het leuk (en zwaar) zeg! Echt tof.
Iedereen moet gewoon weer even de gelegenheid aangrijpen om te humblebraggen over hoe ze in 1 dag eigenhandig een volledig huis hebben gebouwd.
Ja. En iedereen heeft hier ook beter geverfde muren en een mooiere vloer, maar bewijs is er nooit
Iedereen, volgens mij alleen ik. En het ging over twee kamers. Overdrijven is ook een vak hé.
Ja precies.
Klussen en Bonnie. Again.
Nick kijkt hier precies zoals Martien Meiland dat doet
Is die award met veel geld?! Dan wil ik die wel.
Ik vind verhuizen stiekem altijd leuk? Zelfs het inpakken vind ik heerlijk, lekker verdelen in de dozen. Misschien mn carriere eens overzien.
Had dat eerder gezegd, ik had hier vorige week dan echt een top week voor je, hahaha
vergeet de herfst decoratie niet! die moet later weer afgewisseld worden met de kerst collectie. Wat ik op insta voorbij zag komen is dat ze met 2,5 week gaan verhuizen.