Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik zat gister nog aan Bonnie te denken toen ik mijn slaapkamer had geverfd, twee deuren geschuurd/opnieuw gelakt en twee muren van behang had voorzien. In een middag. :zipper_mouth_face:

Ik snap dat de arme meid dood moe is. Hoe kun je er nou zo lang over doen.

29 likes

Ik heb zelf amper iets gedaan aan mijn nieuwbouwwoning en heb ook halverwege gejankt. Het is gewoon mega veel wat op je afkomt, wat je moet regelen etc. Ik snap best dat het soms even teveel wordt, in welke positie dan ook.

55 likes

Dan is vermoeid/overwerkt misschien een beter woord dan verdrietig. Vermoeid kan ik me wel voorstellen van al dat geklus, verdrietig lijkt me een beetje overdreven.

Ik ben geen grote Bonnie fan maar ik begrijp wel dat ze eens huilt. Soms wordt de spanning en de ´stress’ rond zo’n verbouwing/verhuizing gewoon eventjes teveel. Ik vind het alleen maar menselijk (los van dat ze af en toe wel echt een zeurpiet is, maar deze keer kan ik het goed aan :smiley:)

11 likes

Als ik moe ben jank ik ook standaard. Beetje overdreven om zo’n strenge scheiding te maken in hoe Bonnie zich wel en niet mag voelen!

12 likes

Dat zeg ik ook niet? Huilen is gewoon niet hetzelfde als verdrietig zijn. Maar goed, verder boeit het me weinig, dus nevermind

1 like

Ik snap het ook, ik heb hier zelf een veel dodere cavia. Zal ik nu even achterwege laten. Maar je moet heeel veel geduld hebben en stressbestendig zijn etc. als het af is ben je alles zo weer vergeten gelukkig :wink:

3 likes

Sorry maar als er iemand een verbouwing zonder tranen heeft gedaan, dan verdien je wel een award ofzo. Ik kom niet eens een verhuizing zonder tranen door, laat staan klussen.

69 likes

Ik denk ook dat dat komt juist omdat ze zoveel tijd hebben. Althans, Nick zal wel aan een bepaald aantal uren moeten komen maar Bonnie zit nergens aan gebonden en heeft ook niet zo’n bijster veeleisende baan. Als je alles kan uitsmeren over langere tijd ga je er vanzelf langer over doen. Als je de hele dag moet werken en je hebt ‘s avonds nog een uurtje over om te schilderen, dan moet je maar zorgen dat je je slaapkamermuur in een uurtje hebt gedaan. Maar als je de hele dag de tijd hebt, ja dan kan je er net er zo goed drie uur over doen en gaat alles vanzelf langzamer allemaal. :woman_shrugging:t2:

~ metafoor over dat gasmoleculen zich ook altijd verspreiden over de ruimte die ze tot hun beschikking hebben, van heel klein tot heel groot, maar ik weet niet meer hoe dat gezegde gaat ~

13 likes

~ metafoor over dat gasmoleculen zich ook altijd verspreiden over de ruimte die ze tot hun beschikking hebben, van heel klein tot heel groot, maar ik weet niet meer hoe dat gezegde gaat ~

Een scheet laten?

7 likes

Ik snap de tranen wel maar niet de behoefte om het te filmen - maar goed ik ben ook geen influencer.
Zag net ook deze foto jezus check ook die caption
Zelfs ik ben blij als ze dalijk verhuisd zijn

33 likes

Hebben jullie S.aske in de vlog van j.ill gezien? Wat is ze ontzettend afgevallen! Ik hoop zo dat het goed met haar gaat en ze gelukkig is :heart:

1 like

ik denk ook dat het bij bonnie zo lang duurt omdat ze alles maar half doet. Zoveel kleine klusjes die nog gedaan moeten worden in een kamer, voordat het ‘af’ is. En de volgorde idd. Maar snap heel goed dat ze er doorheen zit haha, wat een ellende is klussen en verhuizen toch.

2 likes

Ja inderdaad, heel vaak op en neer gaan om maar kleine klusjes te doen. Ik zou het ook niet meer trekken. Je bent constant met dat huis bezig.

2 likes

Ik denk juist doordat ze het zo van de hak op de tak aan pakt, het meer op haar nek gaat zitten dan dat ze een (beetje) een logische planning aanhoudt. Zo lijkt het natuurlijk een gebed zonder eind en daar zou ik ook gek van worden.

1 like

ja precies, al die kleine dingen blijven dan in je hoofd zitten ipv dat je het kan afvinken

Ze had een paar maanden geleden een Instagram post over dat ze een periode heel ziek was geweest en daardoor veel was afgevallen. Hoop ook dat alles goed gaat met haar. Volg haar op Instagram en ze post best vaak interessante dingen over natuur/vogelopvang etc. Jammer dat ze daar niet meer mee deed in de vet gezellig tijd. En haar kat is super schattig!

4 likes

Ik zou ook ontzettend gefrustreerd raken als ik met een bedrijf afgesproken had dat ze in twee dagen iets zouden komen fixen, maar daar te weinig mensen voor hebben waardoor het de hele week (of langer) duurt. En dat dan andere dingen nog niet kunnen gebeuren terwijl je daar wel op gerekend had. Dan wordt het probleem van het bedrijf haar probleem, terwijl dat bedrijf zelf teveel klussen heeft aangenomen en dus de afspraak niet kan nakomen.

24 likes

En ze zegt ook nog dat ze PMS heeft. Ik ben dan ook vaak de hele dag gauw aan het huilen, en dan ben ik niet eens bezig met klussen, een aannemer en deadlines. Vind het echt vet begrijpelijk dat je er dan (hopelijk gewoon eventjes) doorheen zit en het niet zo ziet zitten.

10 likes

Het bizarste aan de vlog van Bonnie vind ik dat ze dat lava cakeje met z’n DRIEËN delen, waarom

42 likes