Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Rond de 30

1 like

Ze zijn meerderjarig. Dus lekker van je stoel glijden meid! Hoef je je niet voor te schamen.

11 likes

Ok ik weet dat in.ge bobba hier een beetje verboden onderwerp is, maar ik zag tussen mijn Instagram aanbevolen accounts staan dat haar paar weken oude dochter al een eigen Instagram account heeft :o_o: Weliswaar om kleding te verkopen maar misschien vind ik dat juist nog wel gekker, dat kan toch ook gewoon zonder foto van het hoofd? Flat lay oid!

7 likes

Ergens tussen de 28 en 35. Dat is in elk geval mijn tinderrange en daarmee kom ik er eentje af en toe tegen hahaha

4 likes

Ik vind hen creepy, er is iets met die foto :joy:. Over hun stijl zal ik maar zwijgen :thinking::weary:

8 likes

Kleding doorverkopen van je baby/kind is niet perse heel raar hoor, zijn heel veel mensen die dat via een apart account doen (kastjevanmila bijvoorbeeld). Maar wel apart dat ze een foto van dat kind er voor gebruikt. Meestal is het een foto alleen van de kleding.

Inge Bobba hahahaha

62 likes

Heb eerlijk gezegd nooit de video opgezocht want wilde mezelf niet zien :see_no_evil:

1 like

Snap ik! Hopelijk zat je er niet in :pray:t5:

Ja bedoel ook vooral in combi met de foto, zie niet in waar dat voor nodig is. Maar goed zou ook wel een spon kind worden uiteindelijk

1 like

Bobba hahahhahaha ik lach hardop

Oh toevallig!
er zijn zat compilaties op YT te vinden van die filmpjes, gemaakt door fans. Ik bekijk die van tijd tot tijd - zo lachen. Ook oude met zijn zusje en kleine nichtje.
Leuk ook om soms iets van Hawa—-iii (Bret uitspraak) mee te krijgen

2 likes

Volwassen mannen met petjes achterstevoren. Daar krijg ik echt de
Kriebels van. Vooral gecombineerd met een pak, :confounded:

15 likes

Jaa zag het sad. Ik hoop btw wel dat hij nu in zn nieuwe huis geen vervelende buren heeft.

1 like

Ik dacht: wie is in.ge patat???

Edit: hey patat werkt weer

3 likes

Moet dan denken aan dit hahah
74494b1e7563a5a7fdd8ca3235ee93e2

10 likes

Ahhh Bonnie is verdrietig. Dacht het een tijdje geleden al te zien. Ik hoop voor haar dat ze snel klaar zijn met verven. :heart:

Waarom is ze verdrietig? Omdat het klussen zo lang duurt?
Kan de vlog niet zien

1 like

Ja! Het gaat volgens haar te langzaam & ze hebben te lang gedaan over bijvoorbeeld de trap. Verder heeft ze een bedrijf ingeschakeld om de leidingen weg te werken maar dat loopt uit. Ennn ze heeft last van haar nek waardoor ze niet alles zelf kan doen (zoals schuren).

Pfffffff haar goed recht om te klagen, maar ze zit al in zo’n luxepositie.
Krijgt super veel hulp, zij kan elke dag gaan klussen/langsgaan want praktisch altijd thuis, een klusjesman die de vlogs kijkt en 100en tips geeft, een bereik waar ze super veel tips van krijgt als ze iets vraagt,…
En klussen loopt altijd uit, wat inderdaad super frustrerend is.
Sorry zure kantoortrut hier.

54 likes