Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hahaha ik had letterlijk deze bh. Met string. Van de h&m

3 likes

Ik vind dit bijna net zo interessant als alle persoonlijke zwangerschapsverhalen

5 likes

Haha ik heb mega dunne wenkbrauwen van mezelf dus ik ben in 2005 blijven hangen!
Hoop dat het ooit weer in wordt

2 likes

Nou waar wil je t over hebben dan? Het is zo saai rondom alle youtubers nu, Bonnie komt volgende week met d’r verhuisvlogs dus ik bereid me al voor op 20.000 paginas aan interieur adviezen.
Of Kingalert moet z’n video opeens droppen maar dat gaat waarschijnlijk nog langer duren dan de complete verhuizing bij elkaar.

19 likes

Er zijn genoeg Nederlandse Youtubers en bloggers. Er is vast genoeg om over te kletsen. Ik verbaas mij eigenlijk eerder over het feit dat het altijd over dezelfde mensen gaat. Dat is pas saai, haha! Ik kijk soms in dit topic om nieuwe Youtubers te ontdekken, maar dat is een verloren zaak.

1 like

Ik vind Tiger vita toch wel heel leuk om te volgen, die Joey lijkt mij echt een geweldige leuke vriend. Alleen als ik ze heb gezien heb ik nog steeds de stem van Joey 2 uur in mijn hoofd

15 likes

Ik vind zo irritant als youtubers niet volgens hun upload schema uploaden. Ik volg katnipp (ze is een illustrator en maakt studio vlogs over haar etsy shop) en nu al een tijdje dat vlogs random wel of niet online komen ipv elke maandag.

Confession: ik ben benieuwd naar de video van King Alert :sweat_smile:

6 likes

Kan je dan aub een samenvatting geven :tea:. Ik kan dat echt niet aanzien.

1 like

Ja ik sta er voor open eentje uit te typen, zodat niemand hem views hoeft te geven :joy:

20 likes

@Foefjeisthuis oe ik houd van verhuisvlogs. nog nooit van Katnipp gehoord. (Ja, andere catnip maar niet het kanaal) ga gelijk even kijken

Ik vind het zo ergerlijk kijken als mensen zo op zichzelf geilen, en dat doet zij ook weer. Eerste shot van de vlog is een close up van haar kont terwijl ze twerkt? Dan haak ik al af hoor.

1 like

Oh leuk dat je haar ook volgt! Het was voor de verhuizing ook al :frowning: Haha ik vind haar vlogs gewoon te leuk om niet te willen wachten :sweat_smile:

Ze is van werkruimte / studio verhuisd @SoonSoonThings dus geen huizen verhuizing

2 likes

ik zag het! des al niet te min wel leuk!

2 likes

Ja ik vind haar altijd inspirerend. Ik verkoop totaal andere producten maar krijg alsnog inspiratie van haar door te kijken :smiley:

1 like

Ik vind het altijd zo random als een youtuber minden in een zin beging over ‘ik zie er echt slecht uit’ of opeens haar haar goed gaat doen.

3 likes

Hebreeuws

11 likes

:joy:

80 likes

ahahahaha wilde em net posten. Heerlijk.

Ik had dit als pyjama en nam die altijd trots mee naar sleepovers

1 like