Hahaha ik had letterlijk deze bh. Met string. Van de h&m
Ik vind dit bijna net zo interessant als alle persoonlijke zwangerschapsverhalen
Haha ik heb mega dunne wenkbrauwen van mezelf dus ik ben in 2005 blijven hangen!
Hoop dat het ooit weer in wordt
Nou waar wil je t over hebben dan? Het is zo saai rondom alle youtubers nu, Bonnie komt volgende week met dâr verhuisvlogs dus ik bereid me al voor op 20.000 paginas aan interieur adviezen.
Of Kingalert moet zân video opeens droppen maar dat gaat waarschijnlijk nog langer duren dan de complete verhuizing bij elkaar.
Er zijn genoeg Nederlandse Youtubers en bloggers. Er is vast genoeg om over te kletsen. Ik verbaas mij eigenlijk eerder over het feit dat het altijd over dezelfde mensen gaat. Dat is pas saai, haha! Ik kijk soms in dit topic om nieuwe Youtubers te ontdekken, maar dat is een verloren zaak.
Ik vind Tiger vita toch wel heel leuk om te volgen, die Joey lijkt mij echt een geweldige leuke vriend. Alleen als ik ze heb gezien heb ik nog steeds de stem van Joey 2 uur in mijn hoofd
Ik vind zo irritant als youtubers niet volgens hun upload schema uploaden. Ik volg katnipp (ze is een illustrator en maakt studio vlogs over haar etsy shop) en nu al een tijdje dat vlogs random wel of niet online komen ipv elke maandag.
Confession: ik ben benieuwd naar de video van King Alert
Kan je dan aub een samenvatting geven . Ik kan dat echt niet aanzien.
Ja ik sta er voor open eentje uit te typen, zodat niemand hem views hoeft te geven
@Foefjeisthuis oe ik houd van verhuisvlogs. nog nooit van Katnipp gehoord. (Ja, andere catnip maar niet het kanaal) ga gelijk even kijken
Ik vind het zo ergerlijk kijken als mensen zo op zichzelf geilen, en dat doet zij ook weer. Eerste shot van de vlog is een close up van haar kont terwijl ze twerkt? Dan haak ik al af hoor.
Oh leuk dat je haar ook volgt! Het was voor de verhuizing ook al Haha ik vind haar vlogs gewoon te leuk om niet te willen wachten
Ze is van werkruimte / studio verhuisd @SoonSoonThings dus geen huizen verhuizing
ik zag het! des al niet te min wel leuk!
Ja ik vind haar altijd inspirerend. Ik verkoop totaal andere producten maar krijg alsnog inspiratie van haar door te kijken
Ik vind het altijd zo random als een youtuber minden in een zin beging over âik zie er echt slecht uitâ of opeens haar haar goed gaat doen.
ahahahaha wilde em net posten. Heerlijk.
Ik had dit als pyjama en nam die altijd trots mee naar sleepovers